Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 20 juni 2012

Fleur en kleur!

Een fleurige post deze keer!
Momenteel veel kleur in de tuin..heerlijk! Heb ik thuis veel wit met natureltinten, in de tuin is het momenteel volop kleur en fleur!



De petunia's doen het erg mooi, de nieuwe hortensia's (Endless Summer) bloeien volop!
En het mooie is, je kunt ze knippen, ze bloeien gewoon door.

De laatste schoolweken zijn druk, maar thuis zit ik, als het maar even kan, buiten
te genieten van al dat moois. Door de afwisseling regen en zon staat alles er wel mooi bij!

Ik zie op de diverse blogs ook weer heel wat Pip voorbijkomen,
voor de tuinavond laatst had ik Pipelementen gemaakt:


Afgelopen weekend ook al genoten van veel fleur en kleur in de tuin met de de nieuwe
Daphne's Diary. Genoeg inspiratie voor een fleurige zomer! 


Kijk voor meer fleur en kleur op het blog van Veronique.


Inmiddels staat mijn teller volgers al op 92, op naar de 100!
Dan ga ik toch echt een give away organiseren!

Fijne week verder!
Jacqueline


14 opmerkingen:

  1. Wat heb je die potjes super lief gemaakt.
    Het ziet er allemaal geweldig uit.
    Een hele fijne Woensdag.
    Lieve groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk he Daphne's Diary, ik heb hem ook! En je mooie Pip-collectie had ik al stiekem in je webshop bewonderd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk een tuin vol bloemen, geniet ervan!

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurige fleurige tuin heb jij!
    En ja, de Daphne's Diary wat is ie weer leuk hé...zoveel leuke to doo dingen er in...en de mooie foto reportage, thuis bij Irene, van Kind van Holland...krijg je meteen...weer woon inspiratie van...ha,ha!

    Een zonnige mooie dag, groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ook vandaag is het weer om te genieten van je kleurrijke tuin! De DD was inderdaad weer erg leuk; het is wat met al die tijdschriften, heb inmiddels stapels liggen om te lezen...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, die bloei! Die nieuwe hortensia is ook een idee zeg. Kun je nog eens een mooie vaas opzetten.
    Ik ben ook regelmatig buiten, veel te lekker.
    De DD is een mooi nummer, alleen heb ik al stapels aan tijdschriften liggen. Ik koop hem incidenteel.
    Succes met de afronding op school!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk fleur en kleur en DD heb hem inderdaad al eens voorbij zien komen. Je wekt toch de nieuwsgierigheid om hem een keer te gaan halen

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is volop genieten in de tuin met al die kleurtjes.
    Een echte Fleur en Kleur post.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. we hebben nu al 2 avonden buiten gegeten, heerlijk daar krijg ik een soort vakantiegevoel van:)lang leve het buitenleven!!
    oh wat zijn je nieuwe hortensia's mooi van kleur!
    ik ben ook op zoek naar DD, zo'n leuk blad, heerlijk om mee in de tuin te gaan zitten!
    succes met de laatste drukke schoolweken!

    lieve groetjes, Tjits

    p.s. ik zag Lieke op tv vertellen over de spellingstrijd die zaterdag gaat beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waar je ook kijk is fleur en kleur,moet allen nog meer zon,maar morgen begin de zomer,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liefs van mij....xxx...leuk een give away...hohihihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fleurige tuin zo met al die bloemen! Heerlijk! Geniet ervan!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eindeloze zomer !!!wat toch een mooie naam voor deze nieuwe hortensia.....ik heb er ook twee in mijn tuin staan en het is inderdaad een echte aanrader je kunt de bloemen gewoon plukken en ze zetten zo weer in het zelfde jaar nieuwe bloemen...Heerlijk al die kleurtjes in je tuin....Succes met je laatste drukke weken op school hoor.
    lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige collage in mijn lievelingskleur :-)

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!