Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 20 mei 2012

Wit, brocant en hebbeding!



Enig idee wat dit is?

Of dit?


Neem een dagje tuinfair Orvelte,  moeder en dochter, 1 wit nieuw brocant wasrek eindelijk aangeschaft na jaren twijfelen en een Japanner... een bazin die dacht dat het wel zou passen!
En je hebt het plaatje compleet!


Dolblij strompelend na een lange, vermoeiende tocht over de fair richting auto.

Na veel wikken en wegen toch niet passend, hilariteit op de parkeerplaats maar tenslotte een goede oplossing: op het dak ermee!

Vastgemaakt met 1 touwtje uit de Japanner, een oude lange broek van jongste en een irritant antislipkleedje dat altijd dubbel ligt, het rek zou mee!
Tenslotte een aardige behulpzame mede fairganger wiens sjorband ik kreeg met uiterst geduldige hulp om de handel goed vast te maken....

Zo togen we terug door het Drentse land naar het Overijsselse....



Vredig tuffend langs 's Heeren wegen met fluitekruid, zwoele temperaturen, stabiel rek en een  gelukkige nieuwe eigenaar!


En staat daar in mijn tuin eindelijk het lang gewenste rek te pronken....
voor een wasje, dekbed, hut of...mooie windlichten!
 Ik zie ze al hangen!

Fijne zondag!

Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. Hey Jacq..Toevallig dat wij gisteren nog stiekum hebben gelachen om mensen die veeeel te veel kasten hadden meegenomen..Ik durf te wedden dat het erg lachwekkend is geweest bij jullie..maar dat maakt niks uit want je hebt wel je prachtige wasrek nu in je tuinstaan. Hier heb je veel plezier van
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi jacqueline, wat een prachtig rek heb je gescoord!!!
    Wij waren gisteren ook op een grote rommelmarkt en zagen bij een boerderij in een soort serre ook zo'n wasrek staan. Als je de ruimte in huis zou hebben is tie ook prachtig met een aantal quilts erover.
    Knap hoe dat je het meegenomen hebt, wij zagen gisteren mooie grote houten ladder maar die was helaas al verkocht. Anders hadden wij ook zoiets moeten bedenken.
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een avontuur, maar het loonde echt de moeite...je hebt er een prachtig rek aan overgehouden...

    Groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest wel lachen toen ik je post las hoor...ik zag het helemaal voor me...maar je bent weer een brocante vondst rijker...
    heerlijke dag en mooie aanwinst!!!

    Ik wens je een mooie dag!!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk je rek !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig verhaal, Jacqueline. Ik zie jullie daar helemaal staan!
    Maar je hebt een prachtig rek verovert. Je reis is niet voor niets geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik zie het al helemaal voor me, zou ook een actie voor mij zijn! Eerst kopen en dan pas nadenken of ik het ding thuis krijg. maar het is je gelukt. Leuk hoor, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi verhaal!! Ik zie jullie al staan :) Maar je hebt een prachtig rek gekocht. Veel plezier ermee!

    Fijne dag verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is helemaal geweldig...Hier heb jij heel veel plezier van hoor.....In dat nog wel in Orvelte....Daar woon ik niet ver van af en als ik dit had geweten ik zoek namelijk ook een mooie witte wasrek....Prachtig je verhaal ik zie het al helemaal voor me hoe jullie samen terug reden door het prachtige Drenthe Land...Het past helemaal in de sfeer toch !!
    Veel plezier ermee hoor !!
    Nog een fijne dag en groetjes...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het hele avontuur maakt je wasrek extra bijzonder. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier had ik graag even bij willen zijn ;) Een heerlijk avontuur, maar ondertussen heb jij nu wel een prachtig rek!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!