Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 11 mei 2012

Open tuinavond!

Tuinhuisje... enthousiaste reacties, regelmatig de vraag iets te organiseren;  daarom

heb ik besloten op 8 juni a.s. een open tuinavond te houden!

Tijd: 19.00 uur – 22.00 uur



  Deze avond gaat een deel van de verkochte producten naar het particuliere project in Kenia van mijn nichtje: www.baggymama.nl
Je kunt dan ook de producten die de mama's maken zien/kopen.

Spontaan mensen die langskomen voor het een of ander, soms op afspraak....Superleuk allemaal!
Dit is eigenlijk ook wat ik wil heb ik me bedacht: lekker knutselen, leuke dingen maken, anderen er blij mee zien en maken, betaalbaar houden voor iedereen en gewoon allemaal lekker hier:  mijn tuinhuisje is er ideaal voor. Ik heb besloten niet naar allerlei markten te gaan maar het gewoon bij huis te houden, misschien 2 keer per jaar een tuinfair en dan nu de open tuinavond, wie weet volgen er meer!
Kaarsjes aan als het schemerig wordt, gezellig snuffelen in en rond het tuinhuisje en de overkapping met op de stoere steigerhouten tafel (met die slanke poten haha) natuurlijk koffie, thee, en eigengebakken lekkers!

Kortom: het is alleen al gezellig om zo met je hobby bezig te zijn!



Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. Goed idee Jacq..idd leuk om te organiseren. Als ik een helicopter kan regelen kom ik zeker langs! Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh, jaloers!!! Dit is precies de manier waarop ik dit ook graag wil doen, maar helaas wil mijn mannetje liever niet steeds mensen op het erf. Misschien is een (tuin) fair ook eens iets voor mij...leuk dat je het zo aanpakt!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je de stap naar je tuinhuisje hebt gemaakt..genieten nu!
    Fijn weekend, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Jacqueline, dat je de smaak zo te pakken hebt! Geniet ervan, ook van de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk Jacyqueline, dit gaat vast net zo'n succes worden als de tuinfair, zo leuk dat er steeds meer mensen de weg weten te vinden naar jouw schatkamer in de tuin!!
    en kaarsjes aan.. helemaal leuk, daar hou ik wel van!!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Jacqueline, dat je je plannen kunt doorzetten! Wordt vast heel gezellig! Lekker genieten van het knutselen en de voorbereidingen. Je zei al op de fair dat je hierna verlangde.
    Heel veel succes!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de smaak helemaal te pakken ;) Leuk als je je dromen waar kunt maken, het wordt vast een succesvolle avond!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!