Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 23 mei 2012

Enjoy the summer!


Wat een weertje toch! Vorige week amper 11 graden en nu smelt je bijna van de hitte! Maar zomers is het en dat was hier wel te merken!




De tuinkussens waren blauw..niet meer mijn kleur...ik heb ze simpel bekleed met een stofje dat ik had liggen en...theedoeken!

Het vloertje van mijn tuinhuisje is gelegd! Mooi stoer!



En zo is het geworden....simpel en stoer....maar toch een andere sfeer en uitstraling dan de betontegels!

En dan nog een kleurrijke afsluiter:


Tenslotte was de tuin hier een waterfestijn en werden er hele watergevechten gehouden tot over de schutting!
Kortom: wij genieten van de zomer!

(maar een beetje minder warm juich ik wel toe!)

Fijne zonnige week gewenst!

Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit, hoor!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo in de tuin met dit mooie weer!! Van mij mag het zo wel blijven, een paar graadjes minder geen probleem, maar liever dit dan regen.
    Wat is je vloertje mooi geworden!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke én gezellige foto's !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk je tuinhuis, ik heb het al gezien we hebben hetzelfde doel met ons tuinhuis... Genieten hoor! Nog bedankt voor je lieve berichtje, ik mail je nog! Sterkte met de hitte morgen, lieve groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer helemaal goed uit, leuke kussens...en lekker opgeknapt in je tuinhuis, dit is echt helemaal passend bijje mooie spullen...
    Geniet van de tuinpret!!!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het heerlijk he???...geniet van het weer lieverd...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu heb je echt een prachtig tuinhuis, Hij is mooi geworden!
    En je tuinkussens horen er helemaal bij. Waar een theedoek toe kan dienen.
    Voor mij mag het ook iets minder warm worden, maar dat gaat ook gebeuren.
    Ik zag ook al grote watergevechten, heerlijk toch?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er prachtig uit je nieuwe vloer en de kleur vind ik ook heel mooi passen bij de sfeer van jou !!! ....Leuk idee om een mooie theedoek te gebruiken voor het opnieuw bekleden van een kussentje....Bedankt voor deze tip.
    Lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je tuinhuis is nu helemaal af met deze prachtige vloer! Wat zijn de kussens mooi geworden. Druk met de voorbereidingen voor volgende week?

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Jacq..Het is idd erg stoer die houten vloer en zoveel beter!!
    De kussen heb je leuk opgepimpt met je nieuwe stofje. De warmte valt aan de kust wel mee..bij ons is het zeker 5 graden lager.
    Geniet van het mooie weer!
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!