Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 15 mei 2012

Brocante ladder

Waar bloggen al niet toe leidt.....Freekje van Buitenleven in de binnenstad had laatst een hele leuke actie; de ruiletalage, superleuk idee! (ze heeft trouwens ook een heel leuk blog!) Ze had er een mooie oude vergrijsde ladder bij staan waar ik wel weg van was. We hebben wat heen en weer gemaild, en het was al snel geregeld!
Omdat het voor mij in de buurt was, kon ik hem ophalen. Ik ben er zo blij mee! Jammer dat het weer even niet zo mooi is, maar ik zie hem straks al helemaal in vol ornaat staan, met 's avonds de kaarsjes aan...! Ik heb maar even snel tussen de buien door een voorproefje gemaakt (kon het niet laten):



Mogelijkheden te over natuurlijk, in alle seizoenen!
Freekje, nogmaals bedankt, ook voor de gastvrije ontvangst, wat heb je je huis toch creatief ingericht en jij nattuurlijk veel plezier met jullie aanwinst!

Inmiddels ben ik ook bezig geweest in de tuin, o.a.veel opgeruimd, en ingericht maar daarover in een volgende post meer.
Fijne week !

Jacqueline

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, de ruiletalage. En je hebt er maar mooi een ladder aan overgehouden. Ben benieuwd naar je tuin. Ik vond hem al netjes hoor.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superidee, en jij bent een mooie trap rijker, wat leuk, in de zomer, lekker schemeren...je brengt me op een idee, ik heb hier twee oude schilderstrappen van opa, leuk om die zo te gebruiken.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee, ik zal eens op haar blog kijken. Jou aanwinst is ook fantastisch ! Erg mooi.

    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk idee om spullen met elkaar te ruilen en jij hebt er dus een prachtig trap aan over gehouden! Zelf heb ik ook zo'n trap, inderdaad erg leuk om mee te decoreren.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Jacqueline, het ziet er nu al heel sfeervol uit!
    Ook met de kerst of SintMaarten heel gezellig bij de voordeur, dat komt helemaal goed bij jou. Geniet er van!

    Het was een gezellige ontmoeting vanmorgen, en ik vond het best een beetje spannend om 'blogvisite' te ontvangen ;)
    Maar met een gezamelijke interesse is dat geen probleem, we hebben heel wat afgekletst, leuk!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik weer even:0 De stoel is gespoten, we hebben een professionele spuitinstallatie die al voor veel dingen gebruikt is..heerlijk hoor. Riet kun je ook verven met een kwast, je verbruikt dan alleen veel verf en je moet wel een paar keer extra verven omdat het niet tussen de naden komt...

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Jacqueline..Kijk dat is nou leuk. Met zo'n trap kun je zeker hele leuke dingen doen..
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, mooi die ladder, daar kun jij inderdaad wel iets mee met al je leuke spulletjes! En ook leuk de tekst 'life' erop, maakt het helemaal af! Wat een leuk idee om iets te ruilen!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig vind ik deze ladder en wat een leuk idee om het in de tuin neer te zetten....Trouwens een heel leuk idee om spulletjes gewoon te ruilen, ik ga ook even bij haar kijken..
    warme groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige ladder!! Daar kan je je mooie spulletjes allemaal wel aan kwijt!! Je was dus gisteren vlak bij mij in de buurt... Je had zo langs kunnen komen voor een kopje koffie!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. AAAAHHH.... Jij hebt die gave ladder! Ben ook een trouwe lezer van Freekje... Ik vond al haar pakketjes leuk!
    Geniet maar van je pronk stuk!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!