Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 27 mei 2012

Aan de wand...



Dit schattige wandrekje heb ik laatst op de kop getikt....nou, hij zag er anders uit hoor!
Wat vergeeld grenen maar in goede staat!
Ik zag er wel wat in en dit is het resultaat geworden! Leuk voor de post! Of wat dan ook...In ieder geval staat hij nu (te koop) in mijn tuinhuisje...





En de buurvrouw was jarig, voor haar heb ik bovenstaand wandbord met windlicht gemaakt van
vergrijsd oud steigerhout...ook een leuk item voor de open tuinavond binnenkort. Maar deze is voor haar!
Gisteren overigens heerlijk genoten op de Summerfair in Ommen! Wat wil je ook met dit voortreffelijke weer!
Ook weer leuke vondsten gedaan, waaronder dit wandbordje:


de rest komt in een andere post!
Fijne pinksterdagen allemaal!

Jacqueline

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke spullen gescoord Jacqueline. En dat wandrekje heb je mooi gepimpt. Super.
    Ik wens je fijne pinksterdagen.
    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk het wandrekje en ook het cadeautje voor je buurvrouw...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer mooi opgeknapt. Het rek voor je buurvrouw vind ik ook heel leuk.
    Leuk dat de fair een succes was. Ik heb nog overwogen om te vragen of we samen zouden gaan, maar er waren ook andere dingen zodat ik het heb laten schieten.
    Fijne dagen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat bordje !!..geniet van een heerlijk weekend...liefs ...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat wandrek voor de post! En ook het wandbord voor je buurvrouw is supermooi!!! Ik ben benieuwd naar je gekochte spullen op de summerfair.

    Fijn weekend verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan het wandrek en gescoord op de fair ...
    Wat is het leuk weggeven wanneer je iets moois maakt! Fijne dagen nog, lieve groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi vind ik die wandrekje en die wandbord voor je buurvrouw trouwens ook....Wat zal ze hier blij mee zijn !!!!Ik was vandaag ook naar de fair in ommen en.... wat dacht je wat ??????Precies de zelfde wandbordje gekocht van kusjes en knuffels..Ik vond hem ook zo schattig !!!!
    Nog een fijne avond en groetjes...ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wasrekje heb je leuk opgeknapt!! Vind je het niet zonde om te verkopen? Het bordje met kusjes en knuffels is trouwens ook erg leuk! Fijne dag nog morgen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Jacq..je bent weer lekker bezig geweest. Heb je het hout nou geprint of gestempeld?
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat je ook op de summerfair was! wij hadden ook het plan om zaterdag te gaan, dan hadden we je daar nog gezien misschien! helaas kwam er van alles tussen en zijn we maandag gegaan.
    het bordje herken ik, heb ik ook zien liggen!

    fijne dag!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een leuke wandrek van gemaakt zo zie je maar wat je van niets iets kan maken ...dat bord ook heel leuk gedaan ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je er een leuk wandrek van gemaakt! De summerfair was inderdaad weer erg sfeervol en ook wij zijn niet met lege handen naar huis gegaan ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!