Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 29 april 2012

Weekje vrij... en tv opname



De hoedjes stonden klaar in de klas en zijn allemaal mee naar huis....
Morgen mogen ze op!
En dan lijkt het ook nog mooi weer te worden! Heerlijk!
In de patio van onze school staan 2 appelbomen vol in bloei..ondanks het minder mooie weer van de afgelopen tijd bloeiden zij vrolijk door, lekker beschut in de zon tussen de muren...


Helaas had ik mijn goede camera niet bij me dus de foto's zijn niet zo mooi geworden...maar ach, het was elke dag een feestje om naar te kijken.
Nu even een weekje vrij!
Oudste mag meedoen aan het RTL4 programma Spellingstrijd...spannend hoor want hij komt op TV! De voorrondes zijn geweest, best pittig dus het is al een eer om mee te mogen doen. De uitzending weet ik nog niet, waarschijnlijk in juni of juli, maar deze week zijn de opnames dus dat gaan we natuurlijk meemaken! Kom ik later op terug ...!

Verder mag de tuin weer aangevuld worden. De nieuwe planten staan al klaar, mooie hortensia's die de hele zomer bloeien, zo vaak geknipt kunnen worden als je wilt en dan toch doorbloeien, ook op nieuw hout! Ideaal, worden ze niet meer te groot voor onze tuin. En een paar nieuwe klimplanten.
dan hebben we één border weer op orde..de rest volgt. Want ja, die vijver is verplaatst dus er valt nog genoeg te doen. Leuk!



En natuurlijk staan er weer nieuwe producten en ideeén op de rol voor mijn site en tuinhuisje om gemaakt te worden.....en er liggen bestellingen waar ik mee bezig ben..
Kortom: ik kom deze week wel door.
Jullie ook een fijne koninginnedag!
Er zullen heel wat vrijmarkten worden bezocht denk ik...!

Groeten,
Jacqueline

12 opmerkingen:

  1. ha Jacqueline! klinkt als een drukke maar gezellige week en wat spannend voor je zoon dat hij mee mag doen met spellingstrijd én ook nog op tv komt, superleuk!!
    en tussendoor lekker in de tuin bezig zijn, heerlijke ontspanning! ik zag gisteren bij de Tuinruimers ook de nieuwe soort hortensia, inderdaad ideaal! wij hebben gisteren ook wat nieuwe planten aangeschaft en gaan ze morgen een mooi plekje geven, er zijn door de vorst erg veel planten gesneuveld helaas!

    ik wens je een heerlijke week en morgen
    een gezellige koninginnedag met een stralend
    oranjezonnetje!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker drukke week, Jacqueline. Op school was het vast gezellig.
    En nu lekker druk in de tuin. Maar is ook een ontspannende bezigheid. Ik heb gisteren ook wat plantjes gehaald en die wil ik morgen gaan oppotten voor op het balkon. Ik kan niet alles tegelijk houden op de fiets, dus ik moet nog wel een keer terug.Heb gisteren ook gelijk maar 80 liter zand achter op de fiets gelegd, kan ik hopelijk even vooruit.
    Prachtig dat je zoon mee mag doen met de spellingswedstrijd. Wat zal het spannend zijn. Wens hem heel veel succes deze week!

    Fijn week Jacqueline en liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestelijke mustsen zijn het geworden, daar val je mooi mee op.
    Heerlijk bezig dus en bijna zeker tijd te kort?
    Heerlijk om zo bezig te zijn. Ben benieuwd naar tuinbeelden van je.

    Fijne avond en veel plezier morgen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je oudste mag meedoen aan een spellingswedstrijd op tv! Ik ben dol op spelling, krijg dagelijks een spellingstest in mijn mail via beterspellen.nl, erg leuk! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk een week vrij. Ik moet juist weer hard aan het werk :). Kom net terug van een weekendje weg. Vandaar ook de afgelopen week weinig reactie van mijn kant....
    Succes deze week met alles en vergeet vooral niet te genieten van het feit dat je vrij bent!! Ook af en toe even niks doen is lekker:)
    Leuk dat Sytse mee mag doen!! Een kleindochter van een oud collega van mij heeft woensdag nog de halve finale en hopelijk mag zij vrijdag ook naar de finale.

    Fijne dag morgen!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kroontjes.
    Er zullen heel wat Koningen en Koninginnen rond huppelen morgen.
    Geniet van een mooie dag.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Jaqcueline,
    Leuk zeg die kroontjes voor de kinderen....prachtige die bloeiende boompjes en wat leuk voor jullie zoon dat hij mag meedoen aan het tv programma.
    Fijne dag en lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, jij bent ook druk geweest! Maar lekker voor je dat je een weekje vrij hebt. Moet ik ook maar eens inplannen. Ik had helemaal niet door dat de woordverificatie aanstond, dus direct maar even gezocht, gevonden en gewijzigd! Vind het zelf onwijs vervelend. Wij hebben van het weekend ook nieuwe Anabelles gekocht. De hortensia's in de tuin waren al zo oud en verhout dat ze eigenlijk niet mooi meer waren. Ben benieuwd hoe ze gaan bloeien! De sering staat in ieder geval en bloei en hij ruikt heerlijk. Geniet nog even van je weekje! Liefs, Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi, die kroontjes! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jacqueline

    Prachtig die kroontjes.

    Ben even gaan kijken in je webwinkeltje en vond daar prachtige theelichtjes...ik kom dit weekend nog even langs :-)

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een drukke, maar gezellige week had je voor de boeg... Toch ook wel genoten van het mooie weer? Leuk hoor dat je zoon mee mag doen, toch wel bijzonder om op televisie te komen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!