Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 4 april 2012

Wandborden

Even een nieuw item...ik ben bezig geweest een paar grote wandborden te maken. Lekker ruw en stoer maar toch ook landelijk....



Weet nog niet of ik ze zo helemaal laat of dat er nog iets bij moet...in ieder geval zitten er haken aan waaraan je nog je eigen dingen kunt hangen. Voor de rest ben ik nog een beetje aan het brainstormen...ze staan hier in de kamer, kan ik nog even de ideeën laten rijpen!



Natuurlijk zet ik ze staks op de tuinfair erbij en op de site.
Jullie zien; het bloggen en reageren staat even op een iets lager pitje...ik ben veel bezig nieuwe dingen te maken voor straks op de fair maar probeer wel steeds bij jullie langs te komen en te reageren, al is het dan een beetje minder vaak.
Fijne week!
Jacqueline



18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke borden. Ook hier schiet af en toe het reageren en posten er wat bij in de laatste tijd... Maar blijf wel lezen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch zo lekker bezig zijn herken het wel heb dit ook jaren gedaan toen ik nog in utrecht woonden ....stond op fairs ,verkoop aan huis en gaf workshops...als ik dit dan weer ziet mis ik het wel weer al die voorbereidingen ....ga maar lekker brainstormen en genieten ervan dit ziet er al super uit ..fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het schiet al lekker op he! ik ben best wel heel benieuwd naar de fair en ben al druk aan t duimen voor mooi weer!
    mooie borden heb je gemaakt, heerlijk om zo bezig te zijn met de voorbereidingen, wij hebben zelf ook 5 jaar op fairs gestaan en vond dat maar vooral ook de voorbereidingen erg leuk om te doen!
    succes!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn super leuk zeg! Mooi gedaan hoor en heel veel plezier op de fair!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi geworden!!!

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous :)

    Bee happy x
    Have a delicious day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige borden, Jacqueline!
    De dag staat met een uitroepteken in de agenda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!
    En het bloggen staat bij mij ook even laag.
    Moet ook zo nu en dan fröbelen.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn erg mooi, de draadhaken in het steigerhout vind ik zo leuk, ik ben op het moement ook met steigerhout bezig en maak er steeds weer andere dingen mee..ik ben benieuwd naar de resultaten op de tuinfair!!!


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie wandborden, die heb je zo verkocht op de fair lijkt me! Leuk! Succes met alle voorbereidingen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke hoor al je fair-produkten! Mij ontbreekt het momenteel even aan tijd en inspiratie...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die wandborden. En grappig dat je ons spulletjes laat zien die je op de fair gaat verkopen. Het is ook een hele klus om bij iedereen te reageren.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooi deze wandborden....helemaal mijn smaak.
    Meis...hartelijk dank voor je lieve reactie op m'n blog. Zo af en toe zal ik weer eens ietws van me laten horen hoor maar ik lees wel alle posten die jullie plaatsen en.....samen met Eefie komen we ( als alles goed gaat) naar de fair toe.
    Wens je een heerlijk Pasen.
    Lieve groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jacqueline,
    Wat een gave wandborden heb je gemaakt!
    De zoon van mijn vriendin heeft ook zoiets gemaakt voor zijn moeder, maar dan met een lekker fel kleurtje en dwarsbalkjes erop, zodat je op ieder dwarsbalkje leuke kaartjes en mooie foto's kunt zetten.
    Iedere keer als ik dat zie denk ik; wat leuk, dat wil ik ook
    Moet ik toch maar es gaan doen dan ;-)
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk je borden, mooi gemaakt en ik zou ze zo houden.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi , leuk dat je volger bent geworden op mijn blog, van harte welkom!
    Wat heb je prachtige wandborden gemaakt!
    Fijne paasdagen alvast, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben jij toch creatief, weer zo'n leuk idee. Waar haal je toch al die ideeen vandaan.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. geweldig gaaf zijn deze borden! Hoe kom je toch op het idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!