Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 22 april 2012

Tuinfair 21 april...!


Wat een enorm gezellige dag! Het was één groot succes! Fantastisch, wat hebben we allemaal genoten!
Ik zal jullie hierbij (hoop niet te uitgebreid?) verslag doen!
Eerst al de voorbereidingen: in februari hier thuis overleg met appeltaart, daarna  in maart bij Jennita thuis de aankleding maken en alles doorspreken, en toen vrijdagavond het klaarzetten.
Wat hebben we vaak buienradar en weersites bekeken de afgelopen week!
Maar, het werd niet wat we hoopten....
Zo hebben we vrijdagavond alle plannen omgezet en kwam Jennita met een enorme partytent die we op de oprit plaatsten,daar hebben zij en Miranda hun spullen gezet, een kleine partytent bij de schuifpui aan voor de koffie, mijn huis maar opengezet en de uitbouw gebruikt voor Judith, en tenslotte was ik zelf bij mijn tuinhuis annex overkapping.


Gelukkig was het 's avonds droog en konden we het samen met veel hulp opzetten. En toen kwam Gerry van Merel-Viool aanwandelen...wat een verrassing! Of ze nog even kon helpen vroeg ze! Geweldig Gerry, wat was dat onverwachts fijn!

De volgende ochtend waren we allemaal vroeg al weer in de weer, een flinke regenbui kwam over...maar toen klaarde het op en hebben we zelfs geregeld zon gehad! Wel een paar fikse buien maar al met al viel het toch nog mee en was deze opzet mischien nog wel beter dan het oorspronkelijke plan.( Dat was allemaal in de tuin met allerlei leuke sfeerhoekjes, kleuren wit en grijs en naturel wat betreft aankleding...... )
En weer was Gerry er ... ze heeft de hele dag zomaar geholpen met koffie en thee en allerhande zaken! Lieve Gerry, bedankt nogmaals! 


Al gauw werd het druk , en wat een enthousiaste reacties! Het was direct een feest! En even later kwam Tjits met haar man en nog wat later Trudie en Eefie...en werden we niet alleen verrast door hun komst maar ook met hun bloemen... ! Door de drukte kon ik niet uitgebreid met jullie praten,  maar wat fantastisch dat jullie kwamen en wat is dat leuk om de gezichten te zien achter de blogs die je volgt! Ook Nancy kwam later en Maaike is ook geweest.
Maar uiteraard ook bekenden, vrienden, collega's, familie, buurtgenoten en onbekenden, totaal rond de 100 bezoekers!
Even een impressie...:


Je hoopt dat het een succes wordt maar verder is het afwachten hoe het allemaal gaat! En het weer natuurlijk! Maar dat hebben we goed kunnen oplossen zo. Dankzij Jennita's groene tent..haha! Wel een succes, Jennita!
Het aanbod was best groot, de verkoop prima, de reacties allemaal onwijs leuk!




De koffie buiten en Judith binnen:

  

Met zijn vieren was het erg gezellig, een goede klik ondanks dat de 3 anderen elkaar nog maar kort kennen.
Miranda, Jennita en Judith: bedankt voor alle samenwerking!
Nu lekker nagenieten met de foto's, onderwijl trekken de buien hier over!
Morgen werken met aansluitend een cursus....
Maar dan de komende dagen maar weer eens flink aan het werk in huis, want dat is er wel bij ingeschoten, de kapper moet ik ook hoognodig bezoeken en uiteraard is er het werk ook.
En het bruist ook nog steeds van nieuwe ideeén, dus er wordt ook vast weer geknutseld!


Mensen , super bedankt voor alle positieve reacties en meeleven!
Fijne dag verder en ik hoop dat ik jullie zo een beetje heb kunnen laten meegenieten!
Natuurlijk ga ik nadenken over een of ander vervolg...maar ondertussen ben je altijd van harte welkom in mijn tuinhuis en tuin...met koffie of thee!
Enne...ver weg? We hebben een prachtige omgeving voor een weekendje of vakantie!



Groeten, Jacqueline


21 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit hoor......had er al het een en ander over gelezen .....leuk hoor!!....heerlijk dat het zo geslaagd was ondanks het weer.....en altijd leuk blogsters te leren kennen...doen wij ook regelmatig in de winkel...liefs fijne dag ....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn dat alles goed is verlopen en dat het zo'n leuke dag is geworden. Wat lijkt het mij ook leuk om dan een paar blogdames te ontmoeten die bij je in de buurt wonen....ik zie in ieder geval hartstikke leuke spulletjes allemaal.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een geslaagde dag voor jullie, jullie inspanningen zijn beloond!!!
    Mooi om terug te zien hoor, voor jullie voor herhaling vatbaar.
    Werk ze morgen en succes met de cursus!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je collages!! Leuk al die foto's! En achteraf viel het weer inderdaad toch mee. Maar het was een perfecte oplossing zo!

    Succes morgen weer met werken!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om je verslag te lezen en foto,s te zien. Had al op andere blogs gelezen dat het een groot succes was. Het ziet er echt prachtig uit!!! Leuk dat je ook alweer zoveel inspiratie hebt, ik ben nog aan r bijkomen van ons open huis vorige week. Ben ook alweer op zoek naar leuke dingetjes om zelf te kunnen gaan maken. Geniet lekker na van je geslaagde dag gisteren!!! Lieve groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jacqueline,
    Ik was gisteren "live" aanwezig en het was echt leuk!
    Fijn dan het zo'n succes was.
    Jullie gaan vast nog wel een keer in de herhaling.
    Groeten Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zag er mooi uit gisteren!! Leuke collages.
    En nu mag het hagelen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn Jacqueline dat het zo'n succes was, jullie inspanningen zijn zeker niet voor niets geweest, echt heel leuk! en wat fijn dat er zoveel publiek was!
    heeft je man vandaag al een inspectierondje gehouden door de tuin? en viel de schade mee? haha;)
    succes van de week met werk, cursus en je huis en tuin weer op orde krijgen!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen jullie ( achteraf) ontzettend hebben genoten van
    de inspanningen die niet voor niets zijn geweest.
    Reuze gezellig van opzet....veel bezoekers .....en het 'weer' viel op een enkel buitje toch nog mee.
    Voor morgen veel werkplezier en wie weet....tot een volgende keer.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat het zo geslaagd is geweest! De foto's zien er mooi uit en de verslagen van anderen zijn ook positief. Lekker nagenieten zeg ik! Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke reportage van een geslaagde dag! 100 bezoekers, da's heel wat! En zo leuk om mede-bloggers te ontmoeten en dat het dan ook gelijk klikt. Leuk,leuk! Nu lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een succes.
    Ik lees her en der mooie verhalen over een mooie dag.
    Wat fijn dat het geslaagd is!
    Geniet van een mooie week.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat het allemaal zo voorspoedig verliep en dat het zo'n succes was! Geweldig!

    Geniet er nog maar even lekker van.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk voor jullie dat het zo'n geslaagde dag was! Op naar de volgende keer!! Succes!! Gr. Jac.........

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk om terug te kijken op een geslaagde dag, zeker met de mooie collages! Je kunt nog even heerlijk na genieten.
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooi verslag van een succesvolle onderneming! Het was een gezellige dag en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar... De garage staat nu nog vol met overgebleven spullen, dus morgen maar eens aan de gang om alles uit te zoeken!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn om te lezen dat het voor jullie ook een geslaagde dag was. Ik vond het ook erg leuk om langs te komen. Ik ben blij met mijn spulletjes en vond het leuk om een aantal blogsters live te zien. Lees net dat Maaike en Tjits ook zijn geweest. Die heb ik gemist. Jammer. Misschien op de volgende fair?
    Fijne week alvast. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jacqueline,
    Ik ben weer thuis en ik heb genoten van de fair! Ik ben heel blij dat ik jullie ontmoet heb en dat we tussendoor nog wat afgekletst
    hebben. Het zal zeker een vervolg krijgen. En ik heb met alle liefde geholpen en zou het ook zo weer doen!

    Heel veel liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er super leuk en gezellig uit,ik heb het idee dat ik iets leuks gemist heb :)
    Geniet van je herinneringen!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhhh, wat ziet het er daar prachtig mooi uit bij jullie en ik zie heel veel mooie spulletjes aan mijn neus voorbij komen........ik had al even bij Tjits en Eefie gelezen dat het zeer geslaagd was en super toch dat je mede blogsters hebt ontmoet......Ook heel attent van Gerrie trouwens.........Het zijn prachtige sfeerfoto's van een onvergetelijke dag !!!!!!
    Lieve groet....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet dat er mooi uit, volgensmij had ik daar ook moeten zijn! Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!