Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 13 april 2012

Tuin / fairkriebels...

Nog een weekje...en onze tuinfair is er (mits goed weer).
Druk bezig hier, met allerlei producten nog,  maar manlief vooral met de tuin!!!
Het begint nu wel te kriebelen hoor!
De vijvel is verplaatst en gevuld, de randen moeten nog afgewerkt worden , het oude gat is gestort met wit zand.....er moet nog echt even aangepoot worden wil het hier volgende week toonbaar worden!
Vandaar mijn kriebels...




En het weer...het blijft erg spannend, tot nu toe was de zaterdag steeds droog voorspeld maar nu staat er al een buitje bij!
Nou ja gelukkig duurt het nog een week, kan nog alle kanten op. Ik blaas gewoon alle buien voor zaterdag weg deze week!
Morgen ga ik met Judith ook nog op stap, we gaan naar Zeist, daar is het grote stempelevent, nog even langs Ikea en een kaartenrek voor Judith voor de fair afhalen!
Tijd tekort dus...was dat event er maar een paar weken later!
Maar we willen het niet missen...de stempeldrift is te groot!
Manlief zwoegt morgen hard door...
Volgende week is deze klus klaar!
Wordt vervolgd....

Fijn weekend!
Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. we duimen voor je voor goed weer, en ja je bent er zelf bij dus het word erg geslaagd
    groetejs mina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jacqueline,
    Ik zit een beetje te lachen bij dit log. Want je vorige log schreef je bijna net zo. Heerlijk je zenuwen. Niet helemaal in de stress gaan zitten hoor! Het moet vooral leuk en gezellig zijn en als de tuin er niet helemaal uitziet, so what!
    Ik heb bij mijn familie al een logeerplekje gekregen, dus ik kom! Het lijkt me helemaal leuk!
    Fijne dag met Judith!
    KEEP IT COOL!

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat vast helemaal goed komen met je tuin!! Alleen het weer dat blijft nog even spannend! Maar zo snel geven we het niet op!! Een buitje is nog te overzien! Succes met je tuin en we maken er morgen een gezellige dag van!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh spannend wat het weer gaat doen, maar veel zonnedansjes maken deze week! Veel plezier bij het stempelevent en succes met de laatste voorbereidingen en de aanleg van de vijver! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend, maar het komt vast wel goed met je tuin....Ik wens je heel veel succes met het voorbereiden van jullie fair en hoop op heel mooi weer voor jullie.Ik ga duimen hoor !!!!!!!!
    groetjes....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier begint nu een beetje de druk toe te nemen... er moet nog heel veel geprijsd en uitgezocht worden, maar dat gaat allemaal wel goed komen (nu het weer nog ;)) Heel veel plezier morgen en ik hoop dat jullie met mooie aankopen thuiskomen!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jullie veel succes, heel goed weer en alles gaat goed komen......liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zit te denken wat ik zal schrijven om je een beetje gerust te stellen, maar wat ik ook tik, het zal niet veel helpen denk ik. En ik denk dat jij je drukker maakt om de tuin dan de bezoekers straks hoor! Die merken er vast niets van. Ik wens je heel veel plezier morgen en heel veel succes met de voorbereidingen. Als ik volgende week niets in de planning heb, dan kom ik misschien langs. Las dat Gerry ook komt. Zij komt toch van ver??? Wat leuk!
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Druk, druk, druk! Tijd is altijd tekort... Komt vast allemaal goed! Hopen dat het een beetje mooi weer wordt!


    Fijn weekend verder! En succes met de verdere voorbereidingen! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is daar nogal druk daar bij jou thuis!!

    Veel succes met de voorbereidingen van jullie fair, en ...ik duim voor jou...

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Jaqueline ,
    je bent van harte welkommen . Zeker kan ik je taal lezen - maar het best praaten - Wij hebben jaren geleden in de Nederlande gewoond . . Dus - ik gaa nu fouten maken bij het schrijven - maar ik probeer mijn best .
    Je bent well erg druk - he ???
    Maar ik duim voor je , en wens je een prachtige tuinfair . Met veel ☼ .
    Beste groetjes ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!