Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 7 april 2012

Sfeerhoekjes thuis..

Vandaag wat sfeerhoekjes van gisteravond bij mij thuis...bij kaarslicht. Buiten regende het, het was koud, waar is de lente? Vanmorgen was het nog heerlijk zonnig..maar dit is 's avonds ook gezellig!
Nou ja, april doet wat hij wil, nietwaar?
Ik heb dit jaar niet veel paassfeer in huis .....al zijn er wel wat lente items....


minihortensia's in kippenpotjes,
accubakjes met hartjes...




De buffetkast met veel kaarsjes...!
De huisjes blijven tijdloos leuk..ik kan ze niet wegzetten, heb wel iets met huisjes!



en tenslotte de oude kist (met woonbladen!) met daarboven de gruttersbak die ik steeds weer anders decoreer...
Wat een verschil hè, foto met en zonder flits bij avond...

En tenslotte:


O ja...natuurlijk, de haasjes, die hangen er nog steeds, ik had ze al op een eerdere post laten zien.

Fijne paasdagen allemaal!

Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Zo'n gezellig foto's!! de haasjes zijn zo schattig!

    Fijne paasdagen!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke sfeer heb je zeg, ik h=geniet van je mooie foto's.
    De huisjes heb ik ook nog staan, kan er ook geen afstand van doen.
    Fijn paasweekend.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jacqueline,
    Kaarslicht....het blijft mooi.
    Gezellige Paasdagen !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sfeer Jacqueline en tja je haasjes. Ik vind ze nog steeds zo leuk! Ik heb de huisjes ook. En ze staan hier ook nog hoor. Geniet van de paasdagen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de kaarsen ook nog aan. Veel te gezellig zolang het donker weer blijft. En die huisjes zijn zo tijdloos, die kun je rustig het hele jaar laten staan. Ze geven zo'n leuke sfeer.

    Wens je fijne Paasdagen,
    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig bij je !!...Hele fijne dagen !! ..geniet !!...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige sfeer! De haasjes blijven ook zo leuk! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blijft leuk om het binnen gezellig te maken en vooral nu het buiten weer wat frisser is en we toch weer meer binnen zijn!

    Fijn paasweekend. Groeten, Miranda

    Bij de fotocursus is de eerste regel; geen flitser gebruiken ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo binnen! Het is echt koud buiten! Het waaide vorig weekend in de theetuin ook erg hard!


    Fijne paasdagen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gezellig ziet het eruit en ook nog hele fijne Paasdagen...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!