Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 15 april 2012

Made by.....


Mijn eigen stempel!!!!
 Samen met Judith gisteren naar het stempelevent geweest in Zeist...tjonge, wat was er veel! Als je kaarten maakt en aan scrapbook doet, kun je je hart ophalen, daar heb je wel een weekend voor nodig! Ik was meer op zoek naar stempels die ik juist op mijn woondecoraties gebruik...ook genoeg, om van te watertanden! Maar ik ben helemaal blij met mijn eigen stempel, ter plekke gemaakt!
Mijn opbrengst? Nieuwe inkt in meerdere kleuren, gave stempels, prachtig jute touw, en nog wel meer. Ben nog weer meer geïnspireerd en heb al weer allerlei nieuwe ideeën voor de komende tijd!


Het thuisfront is ondertussen flink bezig geweest in de tuin, de vijver is al een heel stuk afgewerkt, het watervalletje gebouwd, de fontein klatert. Ook de kikkers hebben hun plekje weer gevonden...



Nu nog het goede weer voor zaterdag...en alles netjes in orde brengen!
Weeronline is nog het meest positief voor deze plaats! Haha, daar gaan we maar van uit, een buitje overleven we wel!
Fijne week!
Jacqueline

17 opmerkingen:

  1. Wat gaaf joh, je eigen stempel!! Dat zou ik nog wel es willen hebben. Heb jij een site van die stempelboer? :).
    Kan je nog meer leuke dingen maken en echt letterlijk je eiegen stempel erop drukken!! Echt gaaf, groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, zie je, alles komt goed. Je hebt genoten, de tuin vordert en jij hebt een prachtig logo gemaakt!
    En nu alleen maar genieten tot zaterdag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stempel! Kan me voorstellen dat je ogen te kort kwam daar...Ik ga dan toch maar eens op weeronline kijken..meteoconsult en het KNMI worden met de dag minder positief ;(

    Fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk die stempel, de naam klop al maar de rest...... Ik duim voor je dat het mooi weer word. Succes...............gr. jac....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig zeg je stempel en ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier heel blij mee bent......En het weer ???? Het komt goed hoor !!!!!..
    Lieve groet..ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stempel, ik vind 'm geweldig. Hoe heb je die gemaakt met die kleine lettertjes?? Oh wil ik ook, haha. Leuk dat de middag zo geslaagd was. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk je eigen stempel!!! Leuk om zo weer nieuwe ideeën op te doen! Niet te vaak op buienradar kijken, het wordt toch steeds weer anders!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je eigen stempel, wat superleuk!! en wat fijn dat de tuinmetamorfose gewoon doorging terwijl jij lekker kon ontspannen in Zeist!
    ik duim met je mee voor goed weer zaterdag, dat moet lukken, ik heb er zin in!!

    fijne week,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo tof je eigen stempel, dat wordt leuk stempelen! ;-) een heerlijk dagje uit. Ook gezellig je vijver!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo tof je eigen stempel, dat wordt leuk stempelen! ;-) een heerlijk dagje uit. Ook gezellig je vijver!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk blog heb je! Ik ga je volgen fijne week groetjes Rarda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Jaqueline , wat een fijne blog .
    Ik kom zeker terug .
    De eigen stempel , prachtig idea .
    Beste groeten ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jaqueline, wat ziet het er heerlijk Creabea bij je uit. Ik ga je volgen hoor. Kwam op je blog via Ria van It's me. Kom gerust ook eens bij mij om het hoekje kijken. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige stempel is het geworden ...wat is er nog mooier dan je eigen stempel ergens op zetten ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice blog you have. I'm your newest follower.

    Hugs from Sweden
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooo dat is gaaf zeg zo'n stempel En dat kon je gelijk meenemen? Kan je zaterdag overal je stempel op zetten..jammer dat het zover weg is voor mij anders had ik zeker langs gekomen..
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Jacqueline,

    Via Ria van It's Me kom ik hier terecht.
    Prachtig om zo je eigen stempel te kunnen samen stellen!
    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!