Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 11 april 2012

fleur en kleur ...in huis!


Een rustig paasweekend gehad...nou ja...rustig! De tuin ligt best op de kop nog, manlief heeft de vijver verplaatst, dat heeft hij snel gedaan zaterdag! Maar maandag was het te nat om verder te gaan....en ja..voor de 21e moet het wel klaar zijn. De rest van de tuinplannen komt daarna wel, als het er eerst maar weer netjes uitziet. De vijver lag wat te krap in een hoekje van de tuin en we willen de veranda/overkapping graag wat langer maken...dus stap 1 is gezet!
Met die regen gisteren binnen maar weer even bezig geweest, door alle fairvoorbereidingen blijft dat een beetje liggen. Nu de woonkamer weer eens uitgebreid gedaan:
Deze woensdag dus weer fleur en kleur...ik heb wat voorjaarskleur aangebracht in de woonkamer...best spannend want ik heb het meeste wel in wit / grijs en naturel maar vooruit, buiten is het al grijs genoeg, ik heb wat kleur toegevoegd! Een kussentje, wat roze windlichtjes, harten (allemaal uit voorraad) en bij de bloemist een mooie hortensia gehaald!
En voila...toch even een andere look!




's Avonds schijnt het ook wel erg leuk door dat roze..valt me niks tegen!

Hortensia blijft toch altijd mooi!

Meer kleur en fleur op het blog van Veronique.
Nu komende week en het weekend toch die vijverhoek af....Het kriebelt me wel een beetje eerlijk gezegd. Maar manlief heeft aangegeven dat het in orde komt dus daar gaan we maar van uit!
Fijne week allemaal!

Jacqueline 

12 opmerkingen:

  1. Hi Jaqcueline,
    Helemaal wow die roze tinten !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleur! helemaal vrolijk wordt je ervan.
    en de tuin komt vast wel in orde. Leuk wij hebben ook een vijver en ik geniet er elk jaar van heerlijk water in de tuin.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou fleur en kleur is het hoor gezellig en hortensia past overal bij he en ben je ze zat zet je hem zo gewoon bij je vijver hahhahaha fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat spannend allemaal bij jullie, maar komt vast goed hoor!
    en vandaag is het gelukkig droog en schijnt zelfs de zon hier, dus ik hoop dat jullie vandaag een flinke slag kunnen slaan in de tuin!
    je hebt het binnen in ieder geval heel gezellig gemaakt, lekker fleurig dat roze!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die lieve kleur roze! En het zijn soms maar kleine accenten die het al weer een ander aanzien geeft.
    De hortensia is prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker vrolijke boel bij jou, leuk! Hoe is het met de voorbereiding van de fair? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijkheid zeg, ja die kleur kunnen we wel gebruiken.
    Ik hoop dat de regen weg blijft en dat je tuinplannen verder kunnen.
    Geen zorgen maken hoor.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig scheen vandaag geregeld even de zon, dus we gaan weer een beetje de goede kant op! Ben je nog naar de rommelmarkt in de Evenementenhal geweest?

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij ons ook overwegend wit/ grij/ kleikleur, maar als ik eens een accent aanbreng is het vaak ook roze.
    Staat erg leuk, mooie foto's heb je gemaakt.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke bijdrage...... en het is echt kleur en fleur bij jou....Mooi hoor en ik wens jullie veel succes met de tuinplannen dit weekend...Lief groetje....ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig dat roze als accentkleur!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!