Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 19 april 2012

Fair tweets!


Het aftellen is begonnen......
Nog even de laatste voorbereidingen.
Wat gaat het weer doen...? Spannend allemaal! Maar we gaan ervoor! De laatste dingen worden afgemaakt (hoewel...ik barst nog van de idëeën maar er is ook nog leven na de fair!), extra partytenten zijn geregeld want ja...het weer is niet echt stabiel.


Maar we passen ons wel aan, de uitbouw is droog en mijn tuinhuisje ook!En de koffie is warm...nou, dan moet het toch goed komen!
(natuurlijk is het leuker als je zonnig warm voorjaarsweer hebt maar goed...gezellig maak je het met elkaar!)

Manlief ervaart het overigens op zijn manier! Nieuwsgierig? Klik hier

Inmiddels zijn de eerste grote dingen al gebracht en staat het hier al mooi te wachten op zaterdag.
Vrijdagavond alles in orde brengen en dan kunnen we zaterdagmorgen vroeg al onze spullen plaatsen.
En dan maar hopen en duimen dat de meeste buien ons voorbij gaan!
Weet niet of ik aan nog een post toe kom voor zaterdag maar in ieder geval wil ik jullie hartelijk bedanken voor zoveel lieve reacties elke keer en voor wie wil komen:
van harte welkom en tot zaterdag!

Wij hebben er heel veel zin in!


En natuurlijk komt er een post na de fair!

Nieuwe volgers: hartelijk welkom, leuk dat jullie mijn blog willen volgen!

Groeten,
Jacqueline

16 opmerkingen:

  1. Wat is het toch spannend allemaal he. Denk je dat je wel slaapt morgenavond?
    Heb het linkje van je man ook even aangeklikt. Hihihi. Moest er wel om lachen.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en ik wens u een prettig weekend
    Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jaqcueline,
    Hierbij wens ik jou alvast succes én veel plezier toe zaterdag !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eefie en ik gaan de(voor ons best wel verre) reis naar Hardenberg zaterdag aanvangen hoor. We zijn reuze benieuwd !!!
    Zo gezellig om op deze manier kennis te maken.
    Jij/jullie vast veel succes ennuh......tot zaterdag.
    Groetjes, Trudie/truutske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er ook heel veel zin in. Ik denk niet dat je het droog houdt zaterdag, de meeste regen gaat 's middags vallen volgens de berichten. Maar met de partytenten moet het toch goedkomen?

    Ik heb even een reactie op het blog van je man gezet. Kon het niet laten. Moest er wel een beetje om lachen.

    Tot zaterdag, lieve Jacqueline, hou het rustig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jullie veel succes en droog weer!! Met al die leuke spulletjes moet het goed komen volgens mij....Groeten Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal mijn naaldhakken thuis laten want anders verticuteer ik het gras teveel:)) O wat moest ik lachen om zijn verhaal.
    We duimen hier heel hard en we hopen voor mooi weer, hoe laat zetten jullie op de site als het niet door gaat???
    Ik ga maar vroeg mijn bed uit:)


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je veel succes nog even met voorbereiden, het komt vast goed! Ik volg je pas sinds kort via Miranda, helemaal leuk!
    Succes en groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen, helaas moet ik het van de verhalen hebben en zal zelf niet aanwezig zijn.
    Ik heb je man een hart onder de riem gestoken en hou mijn lijf nog vast van het lachen..:)
    Tot snel, geniet ervan!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi jacqueline, heel veel succes gewenst voor zaterdag. Is voor mij aardig stukje uit de buurt anders was ik zeker langsgekomen. Ben benieuwd om te lezen hoe het verlopen is, groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heerlijke schrijfstijl heeft jouw man zeg!! Hilarisch!!
    Kluun heeft concurentie hoor!! Hij zou een colum moeten krijgen ergens! Heel veel plezier toegewenst met de fair, ben benieuwd naar de foto's...

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk stukje heeft je man geschreven zeg!! Die draait zaterdag helemaal door met al die dames om zich heen! Ik wens jullie heel veel plezier toe en ik hoop dat het weer een beetje meewerkt!!!
    Super goed weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil natuurlijk alles over de Fair lezen straks met veel foto's, leuk!! Jammer dat het niet in d ebuurt is..
    Ik kreeg vandaag nog een nieuwsbrief van je, maar er zat geen attachment bij?
    Haha, wat leuk dat manlief ook blogt, dat hoor je niet vaak!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat schrijft je man leuk, ik heb genoten van zijn stukje!
    en als we morgen zulk weer hebben, dan hebben we niets te klagen:))
    succes met de laatste voorbereidingen en tot morgen!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie dat de nieuwe stempels al in gebruik zijn genomen :) Leuk hoor!!
    Ik hoop toch zo op mooi weer morgen! Ik zie je vanavond!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu ik dit allemaal lees baal ik nog meer dat ik helaas morgen je fair niet kan bezoeken. Mijn vriendinnen hebben uitvoering van de gym van hun kindjes en dat valt niet te verzetten als je in de organisatie zit. Toen nog mijn man proberen over te halen, nou je snapt het al weinig kans. Ik hoop op voldoende foto's zodat ik nog een beetje het gevoel krijg dat ik er geweest ben. Succes met alle voorbereidingen en ik hoop dat de buien overwaaien.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!