Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 25 april 2012

Bloemen,nagenieten, manlief en...stempel!


Tjonge, wat kan ik nog nagenieten van de tuinfair afgelopen weekend. Zoveel enthousiaste reacties gehad afgelopen dagen....ik kijk er zelf ook nog met zoveel plezier op terug! En dan ook nog letterlijk nagenieten want Eefie en Trudie namen prachtige rozen mee (veel te gek toch?) en maandag kreeg ik van Jennita, Miranda en Judith nog een prachtig boeket als dank ...(ook te gek want dit was mijn droom) het staat hier allemaal te pronken!



Manlief heeft het ook allemaal overleefd en op zijn manier de zaken weergegeven: klik hier.
Hij ziet het helemaal zitten voor de volgende keer: hij zal persoonlijk snert maken en aan de man brengen (!) want hij denkt al aan een kerst/winterfair (ik trouwens ook wel)! Zijn op-afstand-de kat-uit-de-boom-kijken is omgeslagen naar enthousiasme! Ik moet eerlijk zeggen: zijn snert is werkelijk de lekkerste die je je kunt voorstellen, ik heb nog nooit een betere geproefd en kan deze zeker niet evenaren!

En toen nog dit: jongste mocht tijdens de fair een mooie armband voor hemzelf kopen, heeft hij ook gedaan en bracht me keurig het wisselgeld terug. Maar even later komt hij naar me toe en zegt: "Mama ik heb een verrassing!" En hij geeft me deze armband . Hij had hem persoonlijk van zijn eigen geld gekocht. Zoooo lief! Ik heb al moederdag gehad!



In één van mijn vorige posten liet ik mijn stempel zien die ik op de beurs had laten maken. Ik kreeg veel reacties waar je die kon laten maken. Ik zal hierbij het internetadres doen:


En verder : nieuwe volgers: van harte welkom! Voel je thuis op mijn blog!

Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je nog helemaal in de flow zit. Jullie zijn er ook al zo lang mee bezig geweest. Het was dan ook hartstikke leuk. En wat ben je verwend door de dames. Helemaal te gek.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je er met zoveel plezier op terugkijkt! En dat armbandje... wat lief!! Ik ga eens snel het blog van je man lezen :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit ook nog een beetje in de flow!. Ik heb even gereageerd op Rein. Mocht je een kerstfair houden, hoop ik er ook te zijn. Je mag me ook weer inzetten voor de catering.
    En geniet van je prachtige bloemen!!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Jacq.. Leuk dat je er met zoveel plezier aan terug denkt.. En die bloemen die je hebt gehad, die heb je dik verdient!! Kerstfair zei je?? Ik ga ff bij je man lezen..zal vast weer een leuk verhaal zijn. Ben benieuwd of er nog iets over zn gras instaat! Hahah
    Fijne avond en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je verwend en wat geniet je ervan...en dat mag ook, dik verdiend hoor!!!Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn, zoveel enthousiasme over iets waarvan je van tevoren niet wist hoe het zou lopen...je hebt het goed gedaan hoor!!!!
    Het was gewoon zo leuk om bij jullie rond te snuffelen...
    Geniet nog fijn na.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Jacqueline,
    Wat fijn dat de fair zo goed en leuk verlopen is en zó lief van je zoon dat hij die armband voor jou gekocht heeft !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is dat he,zo lekker nagenieten!! Ook weer leuk om nieuwe ideetjes te gaan verzinnen, ik zit ook al aan ideetjes voor kerst te denken voor ons open huis. Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn dat je zo goed kunt terugkijken op de tuinfair en zo leuk al die enthousiaste reacties en de mooie bloemen!!
    en wat lief van je jongste.. dat gebaar is al een geschenk op zich!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk toch om met een goed en voldaan gevoel terug te kunnen kijken! Geniet van je bloemen, ze zijn je van harte gegund.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke post.
    Geweldig dat de fair zo geslaagd is, en je nog fijn kunt nagenieten.
    En als je dan zo'n kado'tje krijgt van je kind dan smelt je toch.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Jacqueline..
    Gaaf hè dat printen!! Het gaat idd het beste op glad hout. Je kan steigerhout natuurlijk ook glad schuren en daarna met de staalborstel weer opruwen..Ben benieuwd!! Oh en bedankt voor je lieve bericht.
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!