Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 16 maart 2012

Weekendstart: brocante theetuin bij Maaike!

Mijn weekend is goed begonnen..!
Na mijn werk vandaag heerlijk even snuffelen bij Maaike .


Zij heeft samen met haar moeder Geke een brocante (web)winkeltje / theetuin in Ommen compleet met pipowagen met brocante en.... ze hebben vandaag en morgen de open dagen!
Het zag er weer heel gezellig uit! Veel brocante, heerlijke thee, koffie en appeltaart en natuurlijk een superlocatie! Alles in stijl aangekleed. Leuk om buiten te snuffelen tussen alle brocante spullen en natuurlijk binnen in de pipowagen.
Ook leuk: het kabouterpad door het bos erom heen...ook de kinderen kunnen zich wel even vermaken dus!
 En...wie nog belangstelling heeft: morgen ook nog de hele dag open!
Kijk even mee, een kleine impressie hieronder:


Ik ga lekker met mijn tuinhuis verder, moest werken afgelopen dagen dus ondanks het mooie weer lag het klussen even stil!
Ik heb helemaal de drive...dus nu echt even doorpakken!
Volgende week mooi weer beloofd...dat moet lukken!
Fijn weekend!

Groeten, Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, het ziet er gezellig uit. Gelukkig hadden ze het zonnetje er vanmiddag nog even bij. Is er nog iets aan je handen blijven kleven?
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n fair, ziet er gezellig uit. jammer dat het allemaal zo ver weg is.
    Veel plezier met je huisje!

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk misschien nog even er naar toe??
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, leuk, leuk! Bedankt voor je blog!
    Veel succes met je tuinhuisje!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij geweldig........leuke foto's ...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig begin van je weekend! Helaas is het door alle (klus)drukte hier in huis er niet van gekomen om een kijkje te nemen... Goed opgeschoten vandaag?

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, ik las het al bij Maaike. Ik kom net bij je kijken, wat een leuk blog, ik blijf je graag volgen. Fijne start van de week, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er inderdaad gezellig uit op je foto´s!! Ik zag bij Maaike ook al een paar foto´s op haar blog.

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!