Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 20 maart 2012

tuinhuisje update!


Even een kleine update zoals beloofd, ik ben inmiddels druk bezig geweest met het tuinhuisje! Alles geverfd aan de binnenkant.(pfft, spierpijn, vooral die nok van het dak was lastig) De wanden waren vergeeld grenen, die staan nu allemaal stoer in een "white wash-look" en de kozijnen hebben een antracietkleur gekregen.
De planken hingen er al, die laat ik zo, even goed gesopt en voorzien van een net randje.
En.......manlief heeft aangeboden er een mooi oud houten vloertje in te leggen!!!! Er ligt nu een tuintegelvloer..Kijk, de "discussie"  heeft ergens toe geleid (haha). Hij gaat inmiddels ondergronds....
is bezig een nieuw gat te graven voor de vijver, die moet verplaatst worden! Want...we hebben plannen om de huidige plek  bij de overkapping naast het tuinhuisje aan te trekken!Hoe precies weten we nog niet, dat vergt wat puzzelwerk.... Maar dat wordt pas na de fair...hopen dat die vijver dan natuurlijk er wel weer netjes bij ligt!



Nu kan het leukste bijna beginnen...inrichten!
Daarover een volgende keer!

Groeten, Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. Wat een werk he, ik weet er alles van! maar nu kan het leuke werk beginnen!! ben zo benieuwd naar het vervolg. Succes!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dat is een klus maar je hebt er wat moois voor terug ben benieuwd hoe het gaat worden zie het wel op de foto's he ....veel plezier fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had al wat fotootjes hoe het geworden was gezien vanmorgen. Mooi hoor!! En wat heerlijk dat je dit achter de rug hebt. Het leuke werk kan nu beginnen!!! Ik kom je tuinhuisje vrijdag even in het echt bewonderen!!

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Jaqueline,
    Leuke klus hoor,succes nog even en ik ben benieuwd naar het resultaat !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een werk heb je verzet. Het ziet er dan ook super uit. Veel plezier met het inrichten! Fijne dag. Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi zeg en heerlijk, zo'n tuinhuisje voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij laat er geen gras over groeien ;) Het ziet er leuk uit en straks helemaal leuk om bij de tuinfair te betrekken. Vrijdag neem ik graag live even een kijkje ;) Ik mail je deze week nog even om het één en ander af te spreken...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben erg benieuwd, Jacqueline!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hard gewerkt! Ziet er mooi uit! En om in te richten is straks helemaal leuk!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er goed uit!! Lekker inrichten straks en lekker veel spulletjes verkopen!! Echt toppie!
    Jammer dat je zo ver weg zit anders had ik ff komen kijken...
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!