Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 4 maart 2012

Tuinfair !

Bij mijn appeltaartpost had ik het over een bijzondere ontmoeting....bij deze dus:
Toen ik mijn hobby site begon en er veel leuke reacties op kreeg, had ik ook plannen om eens een tuinfair te organiseren...Zelf dol op het bezoeken van fairs kwam ik spontaan op dit idee.


Ach , hoe gaat dat, je noemt het eens , en al gauw waren er leuke reacties van : O wat leuk, denk aan mij, of, ik wil wel mee doen enz.
Uiteindelijk werden het dus 4 creatieve meiden met 1 gezamenlijk doel!

En zo is het gekomen:

WE HOUDEN op 21 april a.s. EEN TUINFAIR!!!

En die "we" zijn Miranda van 't Schuurtje, Judith van Loods 83, Jennita, te vinden op mijn site, en ik.


Toen we voor de eerste keer bij elkaar kwamen, met appeltaart, was er gelijk een klik! Heel grappig want ik kende hen alle drie maar zij elkaar niet.....we overlegden en maakten plannen alsof we elkaar al jaren kenden...
De folder is klaar, de reacties tot nu toe erg enthousiast, dus wij gaan ervoor!
Nu nog de lente, de zon en goed weer !



Wij hebben er gewoon ontzettend veel zin in! Het wordt een gezellige, kleinschalige fair vanuit  particulier initiatief, waar wij staan  met onze zelfgemaakte woondeco en brocante...
Wij hopen natuurlijk dat het dan heel mooi weer is en  er heel veel mensen komen!
Inmiddels staan wij ook vermeld op de agenda van Alles Brocante.

Best spannend hoor!
En ja...dat tuinhuisje hè, ik hoop dat dan toch echt ingericht te hebben!

Kom dus gezellig met ons en onze producten kennis maken !



Fijne week!
Jacqueline


15 opmerkingen:

  1. Hi Jacqueline,
    Het ziet er zeer fleurig bij je uit enne ik ben je 60e volgster ;)
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk initiatief. leuk leuk en wat gezellig als het zo ontstaat.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Nu maar hopen op veel enthousiaste bezoekers... Mijn post is inmiddels wel geplaatst, maar door kuren bij Blogger, nog niet zichtbaar in de sidebar...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, veel succes ermee.
    Groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net ook al bij Judith gereageerd. Soms ben ik daar in de buurt, dus ik heb het in de agenda gezet, misschien kan ik iets organiseren.
    Heel leuk initiatief van jullie vieren. Leuk dat het zo klikt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan!!! Leuk al je producten in een collage!! Je tuinhuisje gaat je vast lukken!! En inderdaad we hopen op veel bezoekers...

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LEUK DAT JULLIE DAT GAAN DOEN MET ZIJN VIEREN.
    MET HELE LEUKE MOOIE SPULLEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het net gelezen bij Miranda en wat leuk dat jij ook met je prachtige woondecoraties mee doet....het wordt vast en zeker een groot succes !!!De datum staat al genoteerd hoor.
    Lieve groet....ELLy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga zeker proberen langs te komen! Succes met de verdere voorbereidingen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig!! succes met de voorbereidingen!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n leuk initiatief, ik had het net al gelezen bij Miranda. Heel veel succes met de voorbereidingen.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk jullie tuinfair ik zou zeker komen als het niet zo ver was maar in ieder geval heel veel plezier....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat zal dat geslaagd worden! Dat weet ik zeker; 4 dames met allerlei creatieve breinen. Ik wens jullie heel veel succes en gezelligheid ook toe! groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jacqueline, wat leuk dat je me bent gaan volgen, welkom!
    Jouw blog ziet er ook heel mooi uit, en ik had ergens anders al gelezen over de fair. Wie weet kom ik langs, Hardenberg is te doen voor mij!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartstikke leuk dat je en fair gaat houden en dat met nog 3 meiden, super!!! Ik hoop dat het een geslaagde dag word!!!Gr. Jac....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!