Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zaterdag 10 maart 2012

Sweet little things....

Mijn moeder kwam deze week met een schattig klein gehaakt hangertje.....je zou zeggen, het komt zo uit een woonwinkel met een actueel aanbod maar nee, het is juist heel oud! Het was nog door een zus van mijn oma gemaakt!  (Mijn oma was van 1903 en is 93 geworden....)



Ik vind hem zo leuk en het is ook nog hip nu! Ik heb hem aan mijn decoratiekapstokje gehangen...een paar paashaasjes erin gestopt en zie daar...klein paassfeertje! Ik ben er heel blij mee, temeer daar het een dierbare herinnering heeft!


Verder ben ik bezig geweest met vogeltjes...leuk voor straks op de tuinfair maar er hangt er natuurlijk ook al één aan hetzelfde kapstokje!
Wit, lief, lente! Ik heb wel wat met vogeltjes, zeker nu in de lente...is even weer wat anders dan de hartjes.




Wat een leuke, lieve reacties op de post van de tuinfair! Zo leuk, bedankt allemaal en ik hoop zeker een aantal van jullie te mogen ontmoeten!

En natuurlijk bedankt voor jullie felicitaties vanwege mijn zoon's verjaardag. En die slingers...die zijn toch nog gelukt! Wat een paar mooie behangboeken, lint en een nietmachine al niet kunnen doen! 




Alle nieuwe volgers:welkom! Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!

En alle andere lezers:

Wens jullie een fijn weekend!

Groeten, Jacqueline


15 opmerkingen:

  1. Prachtige oude gehaakte tasjes.
    Wie weet.....over een tijdje zie je
    ze overal verschijnen ....wie wil er
    nu niet zo'n tasje aan éen kapstokje of
    paspop hangen...ik wel hoor.

    En gelijk heb je vogeltjes zijn weer eens iets
    anders en geven een heerlijk lente gevoel.

    Fijn weekend, Groetjes,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jacqueline,
    Het ziet er allemaal heel gezellig uit.
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig wit tasje zeg!! Je zou het idd niet zeggen dat het al zo oud is..des te leuker is het eigenlijk. Leuk gedaan zo met die haasjes. Op naar het paasfeest!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind de haasjes zo lief in het tasje, en het is wel heel speciaal als het door de zus van je oma is gemaakt. Ik vind je haasjes ook errug leuk. Verkoop je die ook.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lief tasje en je vogeltje is ook heel leuk!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en lief oud tasje. Van je oud-tante, daar moet je heel zuinig op zijn. Het zijn van die kostbaarheden van een verleden generatie.
    Je vogeltjes zien er ook gezellig uit.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig tasje! Echt helemaal van nu ook weer. Zo zie je maar, als je iets lang genoeg bewaart, komt het altijd weer terug in de mode :). En dat vogeltje is ook zo leuk! Als het lukt kom ik graag naar de tuinfair, ben erg benieuwd! Nog gefeliciteerd trouwens. Fijn weekend! Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief allemaal !!! ...fijn weekend...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi lief tasje.

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Leuk dat je bij mijn blog kwam kijken!!
    En die kamer bij dat poortje dat is de keuken ;-)!
    We hebben een soort van open keuken maar niet een hele open keuken (lekker wazige uitleg, hahaha). Er zat 'vroeger' een deur, maar dat vond ik zo afgesloten. Toen wij er kwamen wonen (18 jaar geleden) hebben we de deur eruit gehaald en de deuropening iets verbreed en er een toog in gemaakt.
    ik ben er nog steeds heel blij mee.

    Fijne avond en fijn weekend!
    Enne...ik ga even heerlijk rondkijken op je blog.

    Groetjes Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig hangertje met van die lieve konijntjes er in.
    Fijne zondag.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk het gehaakte hangertje dat je van je moeder kreeg!! Mooi die haasjes erin voor de paassfeer! De vogelhangers zijn erg leuk geworden!! Heerlijk zomers! Al blijf ik zelf de hartjes ook erg mooi vinden!

    Fijn weekend verder!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is zeker een dierbaar bezit! Leuk je vogel-projecten en die slingers zie ik als al welkom hangen op je oprit...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk gehaakt hangertje! Helemaal met het verhaal erbij!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh da's wel heel speciaal! Decoratie met een verhaal erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!