Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 14 maart 2012

Fleur en kleur opwoensdag...

Hoewel de zon ver te zoeken is en het koud voelt buiten, zien de violen die klaar staan op mijn tuintafel om geplant te worden, er heel fleurig uit! En ach...met de voorspellingen in het vooruitzicht komt het vast goed!



Zo doe ik mee met fleur en kleur op woensdag van Veronique.


Ik wil de violen in potten zetten en zo de tuin weer lekker vrolijk maken...maar eerst nog zijn we druk bezig de boel te ordenen. Manlief is bezig de het straatwerk met de hoge druk te reinigen en er moet wat verplaatst worden. Grote plannen zijn er ook nog maar die moeten wachten tot na de tuinfair...

Waar ook een hoop kleur uitkomt is mijn tuinhuisje.....maar ja dat kan ik niet echt fleur en kleur noemen! Ik ben gestart met de rommel eruit te halen want ik ga echt mijn plan uitvoeren...al mijn eigengemaakte spullen in mijn tuinhuisje zetten!(hoewel ik er ook nog hevig over kan twijfelen hoor...is het niet overdreven, moet ik het wel doen...enz.) Vooreerst maar eens een zomer proberen!
Jullie zien: ik ben dan eindelijk echt begonnen!
En ja...de fair is een mooie stok achter de rug om het klaar te hebben...!
De verf staat al klaar...nu eerst alles eruit en daar een ander plekje voor vinden...en een hoop rommel gewoon weg doen!



Ik houd jullie op de hoogte! Het wordt mooi weer zeggen ze dus dat wordt het weekend verven! En dan komt het leukste: inrichten! Ik kan haast niet wachten tot het klaar is!
Fijne week verder !

Groeten, Jacqueline

16 opmerkingen:

  1. Gezellig weer wat fleurige bloemen buiten! Dat zijn grote plannen, maar het wordt dit weekend inderdaad mooi weer, dus ook wel weer leuk om dan een klus op het programma te hebben. Wij gaan er weer tegenaan met de woonkamer...

    Alvast een fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt grote plannen, maar heerlijk om zo bezig te zijn...het wordt mooi weer dus je kunt lekker aan de gang gaan.
    Geniet er van....

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ik me helemaal indenken, lekker opruimen en weer netjes maken.
    Zo'n beetje voorjaars schoonmaak. We hoeven gelukkig niet meer de kachel schoon te maken zoals vroeger ;-)
    Fijne avond, en laten we hopen op dat mooie weer morgen.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige viooltjes.....
    En druk bezig dus........nu het mooie weer komt eraan dus dat gaat zeker lukken.

    Succes.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige viooltjes en zo te lezen heb je heerlijke toekomstplannen...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met de plannen en de viooltjes zijn heel mooi!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel succes en met het zonnetje erbij gaat het je vast lukken.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lenteplaatjes. Enne, gewoon doen (is echt niet overdreven). Is leuk, je hebt leuke spullen, dus zal wel goedkomen toch? Succes in ieder geval! Groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zulke mooie violen. Wordt nu toch tijd dat ik ze ook eens ga kopen. Ik zie ze overal... Het begint bij mij ook te kriebelen.
    Wat heerlijk om zo bezig te zijn in je tuinhuis.
    Succes ermee. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat :) dus jij hard verfen en niet vergeten foto's te maken..die zien we graag:)
    Heel leuk jullie tuinfair..woonde je maar dichter bij!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige viooltjes en wel met je plan doorgaan hoor, het wordt
    vast super leuk.
    Succes groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Jacqueline, wat goed van je, je gaat het doen! Je krijgt je eigen kleine ateliertje! Heel veel plezier bij het inrichten.
    En je violen zijn helemaal naar mijn hart.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zullen je spulletjes mooi uitkomen in je tuinhuis. Succes met het klussen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wat was het een heerlijke lentedag vandaag hè!! ik hoop dat je tussen het klussen door ook nog hebt kunnen genieten van de zonnestralen! wat zou het heerlijk zijn als je dit weer ook met de fair hebt!!
    ik heb zoveel mogelijk zonvitamientjes opgesnoven, ik hoop dat ze hun werk gaan doen!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie violen, ik heb ze gisteren ook gehaald en geplant, wat geeft dat meteen weer een gezelligheid he!
    Succes met de klusperikelen!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dus je bent begonnen met je tuinhuisje!! Is het allemaal gelukt met leeghalen en opruimen!! Nou hopelijk heb je het weekend tijd om te beginnen met verven! Ik ben erg benieuwd!

    En wat mooi de viooltjes. Ik zal mijn vader ook even vragen of hij nog wat heeft staan (wel afhankelijk van de kleur of ik ze ook wil :)...

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!