Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 26 maart 2012

De deur mag open..!

Hoera! Mijn tuinhuisje is klaar! Welkom...!


Dat was even aanpoten deze week maar met zulk mooi weer zat het natuurlijk wel mee! Het vloertje moet er nog in, daar hebben we nog niet het juiste materiaal voor gevonden.
 (en manlief is heel druk bezig de vijver te verplaatsen...)

Maar ik ben heel tevreden...en er zo blij mee! lang getwijfeld of ik het wel of niet moest doen, en hoe en wat...maar nu....naar mijn zin, kijk maar even mee:










Het is een beetje lastig een goede foto te maken, ik krijg niet het geheel er in 1 keer op maar zo met allerlei details krijg je het ook in beeld. Het huisje is maar klein , zo'n 2.50 bij 2.50 maar voldoet prima!
Op zolder blijft mijn werkruimte.
Voor de tuinfair ben ik nog steeds producten aan het maken...heb nog een aantal items die er echt bij moeten!
Ik blijf lekker door hobby-en...veel te leuk!

Nou, kom gezellig langs zou ik zeggen....wie weet zie ik je op onze tuinfair.

Trouwens, heel erg bedankt voor jullie enthousiaste en motiverende reacties! Dat heeft zeker gestimuleerd.
En nieuwe volgers: ook hartelijk welkom, leuk dat jullie mijn blog willen volgen!
Fijne week allemaal!

Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. ohh wat gezellig Jacqueline!! je hebt zeker eer van je werk hoor, wat ziet het er lekker fris en uitnodigend uit, ik hoop echt te komen kijken!
    succes met de vijver en de laatste maakdingetjes:)

    ik wens je een heerlijke lenteweek,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig en uitnodigend, veel succes!!

    fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er tiptop uit hoor, heel knus !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er geweldig uit! Lekker hoor, zo'n plekkie...

    Fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het leuk geworden!!!!
    Het ziet er zo echt uit..alsof je in de winkel binnenstapt.
    Genieten nu na al dat werk...
    Fijne week!!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind dat je het mooi op de foto hebt gekregen hoor! Hoe gaat het inmiddels met de nieuwe vijver? Succes met alle voorbereidingen en vergeet niet af en toe te genieten van de zon ;))

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh Jacqueline wat leuk!! Je bent er vast niet meer weg te slaan, wedden? Jammer dat ik de foto's niet groter krijg, ik wil elk hoekje bekijken, zo mooi gemaakt! En wat een hoop werk heb je verzet in korte tijd. De spulletjes die je verkoopt zijn niet alleen zelfgemaakt of wel? Was het maar dichterbij, kwam ik een keertje snuffelen, haha. Geniet ervan!!! En blij vooral veel foto's plaatsen :) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet ernsuper uit zeg!,

    Heel veel plezier ermee

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er super leuk uit! Kom graag kijken in april!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je tuinhuisje had ik natuurlijk al bekeken, maar je hebt het goed op de foto gekregen hoor!! Je krijt een goed beeld zo. Leuk je collages!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!