Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

maandag 6 februari 2012

Schaatspret op niveau...

Sneeuw is hier dan wel weinig gevallen...maar schaatsen konden we wel! Gisteren heerlijk bij zuslief geschaatst...zo uit de tuin het ijs op!
En...ook nog gespot : een tv-ploeg........tja, bleek deze mooie grote Rietplas in de race voor het NK schaatsen op natuurijs!!!

Wij hebben al heerlijk het ijs daar verkend, vooruitziende blik??



Afijn...het is mij dan ook gelukt: mijn eerste fotocollage!!!!

De thee en de warme choco smaakten ons best!

Enne.....woensdag ben ik er bij...voor de tv of bij zuslief!

Geniet ervan deze week!
Jacqueline

11 opmerkingen:

  1. je fotocollage is heel goed gelukt, superleuk!!
    en wat is dat leuk om te doen he!
    veel plezier woensdag!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk he om een collage te maken.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor je eerste collage!

    Fijne avond en tot morgen. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gelukt je eerste collage.......groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk zo'n dag schaatsplezier. En je collage ziet er mooi uit. Je moet gewoon doen en doen en doen, dan leer je steeds meer mogelijkheden en op een gegeven moment ben je gewoon verslaafd.
    Enne...woensdag zit ik voor de buis!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid dat heb je prachtig gedaan..enne wat gaat er woensdag gebeuren dan?? Ben niet nieuwsgierig hoor maar je maakt het me wel.;-))
    Fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woensdag zijn de Nederlandse Kampioenschappen schaatsen op Natuurijs! Toch wel leuk dat dat hier in de buurt is en dat wij er al heerlijk hadden geschaatst!(hebben we geen NK voor nodig, kunnen we ook wel zonder dat niveau haha!) Goede keus dus voor Emmen! Dat half uurtje rijden heb ik er wel voor over, wie weet ga ik er nog naar toe....

      Verwijderen
  7. Mooie collage heb je gemaakt en heerlijk zo schaatsen. En dan na afloop die lekkere beker chocolade melk mmmm.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he om samen met zuslief de schaatsen onder te binden.
    Ik durf het echt niet meer. Heb de laatste 15 jaar niet meer geschaatst terwijl ik het zo graag doe...maar ja...ik wacht nu op de elfstedentocht....zou zo jammer zijn als dat niet doorgaat.
    Je collage is erg leuk geworden...krijg meteen zin in een heerlijke kop choco.
    Wens je een gezellige dag,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk is dat om te doen he! Het maakt het bloggen zo veel leuker en nog verslavender.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!