Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 29 februari 2012

Kleur en fleur op woensdag

Idee van Veronique, dus ik waag me er ook maar eens aan!
Onze inrichting is veel in wit, grijs en naturel maar voor de zomer is kleur , zeker buiten op de tuintafel, toch wel erg leuk!
Voor mijn site heb ik voor de zomer alvast behoorlijk wat kleur gemaakt met gekleurde windlichten.



Gezellig op de tuintafel met een kaarsje aan...maar ook binnen vrolijk. Dus wie weet zet ik straks in de zomer hier binnen wel even flink wat kleur op tafel! Met een neutrale basis is het trouwens best leuk om de accessoires een keer met kleur te doen..tenslotte zet je het zo weer weg als je er op uitgekeken bent!



Op mijn knutselkamer dus ook wel kleur, maar dat komt ook wel omdat ik vooral bezig ben met de zomerdecoraties...nu die zon nog!
Fijne week!
Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk, dit is echt zomer. En die sfeer kunnen we vandaag als het zo miezerig is, wel gebruiken.
    Dit is echt fleurig en kleurig.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is heel mooi en kleurig, gezellig!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat heb je 2 leuke collages gemaakt.
    Geeft het sfeertje goed weer hoor!
    Echt heeel gezellig.
    Wens je een fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kleurtjes!! Kan je mooi bij de wittinten combineren.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor je gekleurde windlichten!! Inderdaad kunnen ze straks mooi onder je veranda en natuurlijk staat het binnen ook gezellig. Bij wit valt alles te combineren.
    Wat leuk je gehaakte bloemetjes. Moet je mij ook maar eens leren.... Ik wil ze ook graag op mijn kaarten verwerken.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet weer met volle teugen en wens je een mooie avond.
    En wat zie ik is het haken gelukt????Geweldig leuk om te zien zeg.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie frisse collages. Krijg je nog meer zin in de lente en zomer! Fijne avond, groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie weer heel veel mooie spulletjes voorbij komen voor de tuinfair ;) Wel even wat anders dan je inrichting in huis, maar dit heeft toch ook wel wat.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige collages met vrolijke kleuren, laat de lente maar komen...groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kleur volle collage tja die zon hahahah die komt maar waneer ga maar lekker door met het maken van kleurrijke spulletjes geniet ervan ...fijne weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!