Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 26 februari 2012

In m'n element!

Hier is het nu voorjaarsvakantie en die is voor mij dit weekend prima begonnen!
Met vandaag echt al een lentevleugje buiten, het was hier al heerlijk buiten in het zonnetje! Onlangs heb ik voor een koopje 2 grote grijze hoekelementen gekocht bij een outlet voor tuinmeubels. Prachtig grijs, gevlochten materiaal, oorspronkelijk horen ze als hoekelement in een loungeset. Maar nu nog een aantal los te koop voor bijna niks terwijl ze dik 500 euro waren..
Nu met het lente zonnetje kon ik het niet laten ze lekker alvast op het terras te zetten, ze kunnen er ook tegen maar ja, nog een beetje zuinig erop had ik ze toch nog maar eerst onder de overkapping gezet ....
Toen ook nog maar even een paar foto's erbij gemaakt..mooi bij elkaar in een collage...ik krijg zin om met de tuin weer aan de gang te gaan!


De grijze kunststof tuinkist heb ik vorig jaar grijs gemaakt (hij was beige en groen), hier liggen de tuinkussens in. Om de elementen heen willen we graag wat nieuwe stoelen of een steigerhouten tuinbank....genoeg wensen dus!



Verder heb ik gisteren nog even gestruind bij de kringloop...leuke vondsten gedaan waar ik zeker mee aan de slag ga en die straks vanzelf weer in een andere gedaante op de site komen!

En met oudste een zomerkuitbroek, grijze trui en een spijkerbroek gekocht voor samen 4 euro!
Tenslotte verrast door manlief met een uitje: heerlijk met zijn 2-en gegeten bij de Griek!

Je ziet: mijn vakantie is prima begonnen!
Komende week dus lekker genieten, erop uit maar ook flink aan het "werk" voor mijn site want er moet een hele voorraad gemaakt worden voor de tuinfair in april. Maar daar kom ik in een latere post op terug!

Nieuwe volgers: hartelijk welkom, voel je thuis op mijn blog en trouwe volgers: wat een fantastische reacties van jullie op mijn post over het tuinhuis en op de award!
Ik vond het heerlijk te lezen en dat maakt het bloggen ook zo leuk!
Fijne week!
Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je blij was met je koopjes! Mooi weer om ze buiten te zetten. En een leuke verrassing om uit eten te gaan!

    Fijne vakantie! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die vakantie van jou is lekker begonnen.
    Wat kun je dan genieten als je die tuinelemanten zo kunt krijgen. En dan nu het mooie weer...
    We zouden stralende zon krijgen, maar het is alleen maar bewolkt.
    Geniet van je vakantie!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is vakantie gevoel he als je tegen zo'n
    koopje aanloopt. Hier zul je veel
    plezier aan beleven hoor.
    Niet veel zon vandaag hier maar wel even
    een rondje dorp gedaan met de hondjes.
    Wens je een fijne week.
    Groetjes, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk begin van de vakantie! Je hebt weer leuke vondsten gedaan. Succes met de fair-voorbereidingen en ik ben nog wel benieuwd hoe je de kunststofbak grijs hebt gekregen... (hier staat ook een groen exemplaar)

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat zijn leuke spulletjes, heerlijk he....Ik wens je een hele fijne vakantie..............mooie foto's groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg je gevlochten "tafeltjes" ze zullen vast erg mooi staan in je tuin!! Leuk collages heb je gemaakt! Geniet van je vakantie, die is inderdaad erg goed begonnen!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!