Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 15 februari 2012

Bloemen van de mannen....

Werd ik gisteravond verrast met dit prachtige boeket....


tja...valentijn, zin en onzin ervan, gesprekje aan tafel met beide zoonliefs
tot manlief thuis kwam met deze bos..


Nu had oudste ook al een beetje zitten smoezen met manlief....



Maar als hij later ook zo voor zijn lief bloemen meeneemt...

dan is jong geleerd, oud gedaan zo gek nog niet!

Mannen, bedankt!


Jacqueline

14 opmerkingen:

  1. superlief!! ik hoop dat je oudste dit lieve voorbeeld overneemt:)

    fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHH wat lief , lekker van genieten.

    EEN HELE FIJNE DAG

    LIEFS PIETA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat een prachtig boeket bloemen zeg!!! Wat lief dat je dat van je mannen gekregen hebt!!
    Ik heb net zelf maar bloemen gekocht want mijn tulpen zien er niet zo mooi meer uit....

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig boeket heb je van je mannen gekregen! Ik heb zelf gisteren maar even een boeket gehaald ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoiets kun je die jongens niet vroeg genoeg bijbrengen!
    Mijn lief heeft het niet meegekregen.......
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk dat is een mooi cadeau van je mannen! Altijd leuk!

    Fijne avond! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig boeket, Jacqueline! Dat wordt jong geleerd, oud gedaan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. All you need is love and a flower...kijk je man heeft
    het heel goed begrepen....

    Heel mooi!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatten heb je toch in huis!! Heerlijk. Geniet van je mooie bloemen..je hebt het verdient!
    Lievegroet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geniet van het mooie boeket,toch wel speciaal he.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dat je zo verwend bent. Lief van je mannen.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach....dat is toch gewoon Liefde met een hoofdletter....ennuh...denk dat zoonlief dit echt wel ovrneemt als hij ziet hoe blij jij er mee bent. Tis ook een erg mooi boeket. Lekker van genieten hoor. Wens je een heerlijk weekend,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jacqueline, bedankt voor je tip over de muisarm, drie minuten knijpen, pfoeh, da's best lang, maar ik ga het proberen!
    Mooi boeket heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!