Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 21 februari 2012

Award??!

Lieve allemaal,


 



Als beginnend blogger is er nog veel nieuw voor mij....eerst al hoe werkt dit allemaal,daarvoor had ik al lang genoten van veel mooie woonblogs , dacht dat zelf nooit te kunnen, toen uiteindelijk besloten zelf toch ook maar te beginnen...en ja....helemaal om: verslavend zeg! Maar wat leuk ook om te doen! Toch kost het ook best veel tijd, hoe geweldig leuk ik het ook vind!
Ik ben best een druk baasje: mijn gezin staat voorop, mijn werk in het onderwijs is een passie, mijn hobby ook, bezig zijn met wonen, opknappen, mijn site bijhouden, en ik zit nog boordevol plannen. Daarnaast zit ik dit jaar in een fusiejaar mbt mijn werk, ik houd een site van mijn klas bij, start binnenkort een tijdelijke site voor mijn werk...(en zo handig ben ik niet hoor met de computer) , genoeg te doen dus.
Maar nu even over dat bloggen: ik ben maar een beginnelingetje, doe het voor mijn plezier en hoop dat anderen er ook weer plezier van mogen hebben, heb geen honderden volgers, en kan vast nog een heleboel verbeteren.
Maar ik vind het leuk om mijn dingen met jullie te delen, een beetje achtergrond te geven van de persoon achter de site, ideeén opdoen van en bij elkaar....

Op het blog van Marieke van Bleudelavandou zie ik dat ze mij een award doorgeeft!
Natuurlijk superfijn dat mijn blog gewaardeerd wordt! Dus heel erg bedankt daarvoor!Zeker aangezien ik nog maar een paar maand bezig ben...

Maar...doorgeven aan 15 anderen...wie dan wel, wie niet, wie ben ik om de een wel te kiezen en de andere niet....ik vind het bloggen zo al leuk, en geniet van al jullie blogs!
En de "7 wetenswaardigheden" over mezelf komen in mijn "posts" wel voorbij....


Dus ik heb bedacht: laat ik het daar dan ook bij houden. Ik ben het helemaal eens met bijvoorbeeld Gerrie van Merel-Viool en sluit me graag bij haar aan.

Dus ; superfijn dat mijn blog een eervolle vermelding krijgt, geweldig leuk dat er steeds nieuwe volgers bij komen, het is genieten van al jullie leuke reacties op mijn blog, en wat mij betreft mag dat nog heel lang doorgaan!
Maar ik houd het wat mij betreft daarbij!
Ik kom graag bij jullie langs, probeer zoveel mogelijk te reageren, en wil mijn tijd daar ook graag voor blijven gebruiken!
Dus wat mij betreft verdient iedereen een award, zoals Maaike van Onder de appelboom heeft gedaan!


En nu wil ik graag ook iedereen bedanken voor de superleuke reacties op mijn vorige post over mijn tuinhuisje! Geweldig! Dit heeft me nog meer gemotiveerd om lekker door te gaan met mijn droom! Zeker weten dat dat nog eens op mijn blog verschijnt: mijn tuinhuisje ingericht met mijn eigen creaties! Het heeft de deur al een beetje op de kier gezet! Wordt vervolgd!

Fijne week allemaal!

Jacqueline

15 opmerkingen:

  1. Ja, awards zijn leuk en lief om te krijgen maar ook ik doe daar al erg lang niet aan mee.
    Iedereen verdiend in mijn ogen een award...iedereen heeft een blog op zijn manier...iedereen is me even lief.
    Dus...ook ik heb een logo-tje op m'n blog met liever geen awards.
    Dan je tuinhuisje....heerlijk zo'n droom ...gaat vast goedkomen....moet gewoon even z'n tijd hebben, toch.
    Wens je een gezellige dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij je aan, het is leuk om er één te krijgen, maar het moet wel leuk zijn.
    Michelle, In de zevende hemel- gaf al aan of iedereen zijn blog awardfree wil maken, ik heb het ook al een jaar erop staan...dus jouw post is helemaal ok.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    P.s. nu heb je al veel dingen over jezelf verteld hoor...juf, gedreven, heel erg precies, houdt van knutselen, ik herken veel:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sluit me er ook bij aan .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het mooi verwoord Jacqueline en ik sluit mij helemaal bij je aan! Leuk en grappig de laatste foto, dat gaat echt wel wat worden.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. blijf je graag volgen hoor,succes met alles.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en attent gebaar van je. Echt heel lief en zeer respectvol. Natuurlijk is iedereen superblij als hij/zij een award krijgt (ik moet het nog maar zien te bereiken), maar ja, wat nu als je iemand vergeet, overslaat? Herrie in de keet? Denk maar aan de drama's bij de oscars, als er iemand vergeten wordt. Verschrikkelijk.

    Ik geniet van je blog, en blijf je lekker volgen. Doe er veel inspiratie op. En ik hoop dat je droom met betrekking tot je tuinhuisje waarheid wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jacqueline,
    Ik steek je een hart onder riem, hoor. Je hebt mij al genoemd, dus we begrijpen elkaar goed. Ik merk dat er op dit moment veel over de awards geblogs wordt.
    Ik geniet van je blog en wie je bent en waardering is heel mooi, maar ik hik tegen het systeem aan.
    Ga lekker door met alles waar je druk voor bent en ik begrijp dat er op je werk ook het een en ander gaande is. Dus druk en spannend!
    Heel veel succes!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met je eens!
    Leuke laatste foto!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey naamgenoot, leuk dat je me gevonden hebt, ik ga je ook volgen hoor.Naam van je blog vind ik toepasselijk, zeker omdat je zo creatief bezig bent, en daar strax je tuin huisje mee in te gaan richten. Lijkt me geweldig. Het ziet er allemaal te gek uit. Zit er ook steeds meer over na te denken om ook wat te beginnen, op website (brocante) en in mijn tuin (fair paar x per jaar) T zijn nog gedachte hoor. ps heb je al bij mn dochter gekeken op mijn site, die is ook zo creatief. gr. Jac......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik weer, kijk nu op je site,je hebt het goed voor elkaar.Ennuhhh jouw tuinfair staat al gepland... Toppie!!!!!!!!!! Jac.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt gelijk hoor
    Maar toch gefeliciteerd met je award hoor :)
    ik wordt een volger
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat een leuke blog heb je en wat een super mooi tuinhuis!
    Ik kom hier zo maar even binnenwappperen en ga je volgen hoor!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga je in het zonnetje zetten hoor op mijn blog...komt goed...heb een boel aanmeldingen dus moet even kijken hoe ik dat ga doen.....leuk je blog !!..je maakt mooie dingen hoor...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben het helemaal met je eens maar wil je wel feliciteren met deze award want je hebt gewoon een enorm gezellig blog.
    Wens je een vrolijk weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik kreeg een award ,en ben het helemaal met jou eens ,ik schreef ook een gelijkaardig blogje..
    Ik ga jou alvast volgen! veel blogplezier!
    En een fijn weekend toegewenst!
    Groetjs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!