Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

woensdag 25 januari 2012

Zink & zo...



Bij 't Pant in Emmen hebben ze erg leuke dingen, naast allerlei woondecraties worden er door mensen met een beperking ook zelf mooie dingen gemaakt. Toen ik gisteren in de buurt was, moest ik natuurlijk daar even weer binnenlopen! In een zinken emmer lagen allemaal stoffen appeltjes...die kon ik niet laten liggen en ben er thuis mee aan de gang gegaan....


Dat zink combineerde er zo mooi mee dat ik ook maar even in mijn voorraad ben gaan snuffelen...




Een paar takken van de bloemist erbij....en zie hier het resultaat:






Toch nog wat winterswit met wat voorjaar gecombineerd...



De appeltjes waren er in meer kleuren maar ja..ik ga nu eenmaal voor deze tinten!

Vond ik even later ook nog een canvas met teksten in mijn kleur....die aan de wand erbij gehangen gecombineerd met de grijze kransen die ik al had.





Fantastisch toch...?
Zomaar even een nieuwe look...zoveel is er niet voor nodig, ik ben er blij mee!

Fijne week allemaal!
Jacqueline


12 opmerkingen:

  1. Heel gezellig! En het past allemaal zo mooi bij elkaar!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!!! Ik ben ook zo dol op zink....hoe ouder hoe mooier....màn..ik word zo hebberig hè.
    Ik kom heel binnenkort bij je langs!! Es even op je zolder koekeloeren....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gedecoreerd, hier bij ons is ook een winkel van mensen met een beperking, je krijgt er altijd zo'n leuke dingen....fijne dag nog en groetjes van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dit oude zink en zo mooi gedecoreerd met de appeltjes.
    Leuk om die zelf te maken vooral als je zo'n mooi bijpassend stofje hebt. Daarnaast het canvas met tektst....super!!!!
    Heel gezellig.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie spullen heb je gekocht en wat heb je er een gezellig hoekje mee gemaakt! Een adresje om te onthouden, ken het nog niet...

    Alvast een fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden hoor! Die appeltjes zijn van Tilda, had ik ook voor in de theetuin gemaakt, voor onder de appelboom ;)

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie appeltjes en een heel goed idee!!!!
    Je hebt het echt heel leuk gedecoreerd!!!!


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie combinatie, die canvasdoeken met tekst vind ik prachtig...

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi kom via via op je mooie blog .....prachtige sferen met mooie foto's ,die appeltjes zijn erg leuk mooi dat zulke mensen hun creatief uitleven en een ander er blij mee maken ....ben een volger geworden bij je zo kan ik je post niet meer missen ...voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend en tot je volgende post ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeey,
    Ik winkel ook graag bij 't Pand in Emmen!!!
    Ze waren laatst geloten toen ik voorbij kwam, maar zo te zien moet ik er weer eens snel een kijkje gaan nemen!!!
    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je gekochte producten zijn erg leuk!! Je hebt ze zo ook leuk neergezet in huis!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi!

    ziet er zeer sfeervol uit zo!! en dat canvas doek vind ik echt heel erg leuk!! verkoop je die ook?
    heeft mijn promotie nog nieuwe volgers opgeleverd voor je?

    fijne week! Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!