Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 17 januari 2012

Wintertime

Wat heerlijk dat het even wintert! En dan met dit prachtige weer, zonnetje, alles bevroren.
Ik kon het niet laten vanmorgen even die pracht op de foto te zetten!
De voorspellingen horende is het morgen al weer over...jammer!
Maar vandaag nog even volop genieten!


 Bergthee op de tuintafel


detail.....
hoe simpel kan mooi zijn of hoe mooi kan simpel zijn


 ook het windlichtje is wit bevroren



 winters stilleven in het zink...

Verder wil ik alle nieuwe volgers welkom heten! Fantastisch dat er steeds meer mensen mijn blog willen volgen! En natuurlijk iedereen bedankt voor al die leuke, lieve en enthousiaste reacties die ik krijg op mijn blog en mijn site!
Dat motiveert nog meer om er met veel plezier aan te werken!

Fijne dag allemaal!

Jacqueline

9 opmerkingen:

  1. mooie foto's!
    heerlijk he, een nachtvorstje en een dagje zon!
    Fijne dag
    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is dat he, wat zo'n vriesrijp teweeg brengt. Je hebt er een mooi stilleven van gemaakt.
    We moeten nog maar genieten van deze dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's hoor. Altijd mooi, zo'n laagje rijp. Zie dat je net als ik nog vrij nieuw bent in blogland. Nou je hebt er weer een volger bij hoor!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hé dit weer!! Mooie foto's heb je gemaakt!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blauwe lucht...open ...zonnetje en
    prachtige foto's....vrieskou...
    wat wil een mens nog meer.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die winterfoto's. Heerlijk dit weer.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt winter en zo voelt het ook, mooie plaatjes, prachtig als alles bevroren is.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's heb je gemaakt! Wat mij betreft mag het weer nog wel een poosje zo blijven...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend! ik kan hier ook zo van genieten, net een sprookje buiten! helaas is vandaag weer voorbij.. nog even lekker genieten van de foto's!

    dank je voor je felicitatie!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!