Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 31 januari 2012

Winterpimp

Heerlijk dit weer! Wel koud maar de schaatsen kunnen uit het vet! Gelijk thuis ook maar even mijn wandkapstokje met hangers aangepast in winterstijl:



 Oude schaatsen van vroeger had ik vorig jaar al wit geverfd. Nu even afgewerkt met wat stempels...



 En ook de klompjes erbij gehamgen en even voorzien van wat winterse bewoners


 Tenslotte het winterhartje eraan ....


 en klaar is kees!


Een snelle winterpimp!

Heb je dus nog oude schaatsen liggen....niet wegdoen! Je kunt er leuk mee decoreren!

Weer een warm welkom aan mijn nieuwe volgers! Ik kom ook graag weer bij jullie neuezen!

Fijne week allemaal en geniet van dit stralende weer!
(al is het maar achter glas desnoods....)

Jacqueline




20 opmerkingen:

  1. prachtig hoekje en natuur hebben wij de schaatsen hier ook uit het vet gehaald hoor Harlingen het plekje waar je moet zijn als er ijs is maar zeker ook heerlijk in de zomer aan de zee ....laat de tocht maar komen hoor zit hier op de mooie plek van harlingen ...en hoek de zee de andere de drie bruggetjes waar ze langs gaan met de tocht ...fijne dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee is dit,ik ga de schaatsen ook maar eens opzoeken.
    Wat heb je leuke spulletjes aan je kapstok hangen, ik krijg direkt zin in winter. Ga lekker een wandelingetje maken met de hond.
    Fijne dag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan. Erg mooi geworden!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk winters idee!
    ik geniet vanachter het raam van de zon, heerlijk!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gedaan!! Mooie spullen heb je bij elkaar gezocht! En wat leuk hoe je de schaatsen bewerkt hebt!!!
    Ik ben totaal niet meer in de winterstemming, ben al zo druk met voorjaars-spullen bezig...
    Ik geniet wel heerlijk van achter het glas van de zon!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er weer gezellig uit!
    Ik ben vanmiddag ook bij 't Pant geweest....
    Weer vol inspiratie naar huis....
    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee met de schaatsjes!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tip...ik kom ze vast nog weleens op een of andere
    rommelmarkt/kringloopwinkel tegen en schaf ze dan ook aan hoor.

    Wens je een fijne dag,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker de winter en zo fijn dat de winterspullen toch nog even gebruikt kunnen worden..
    Leuk gedecoreerd.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je toch nog even de wintersfeer kan maken!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk jouw winterhoekje een echt Hollands tafereeltje, ziet er echt gezellig uit.....groetjes Marjon

      Verwijderen
  11. Wat een leuk idee, Jacqueline, om nog mooi winterse symbolen op te hangen. Ziet er heel mooi uit!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is echt weer voor de schaatsen. Leuk zo in het wit met de stempels.
    Fijne avond en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke winterpimp, ziet er erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Jacqueline, daar ben ik weer :-). Wat een leuk idee met die schaatsen. Nu maar duimen dat die elfstedentocht door gaat.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu ik jouw post lees heb ik spijt dat ik afgelopen zondag de houten schaatsen niet in Eelde heb gekocht. Staat hartstikke leuk zo geverfd in wit. Een heel leuk idee. Woon jij ook in de buurt van Emmen?

    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Jacq.. Dat heb je erg leuk gedaan zeg..ik heb een hele tijd geleden van die doorlopers bij de kringloop gekocht en weet je..ze liggen nog steeds achter in de auto!!! Ga ze dr toch maar eens uithalen. Leuk dat je ze hebt wit gemaakt..
    Fijne dag verder en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. bedankt voor je reactie! mooi gemaakt hoor de foto's van hierboven.
    En inderdaad...als je veel accesoires op voorraad hebt, is het zo gepiept om weer iets leuks neer te zetten! Grappig, dat kleine labeltje wat je hebt gestempeld, die heb ik hier ook liggen. Zelfde gedachte!Is leuk he, op linnen stempelen........groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuk blog!
    ben natuurlijk ook direct volger geworden.
    Dat label met de tekst winter vind ik wel erg gaaf.

    Lieve groet,
    Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb al een hoop wit geschilderd maar nog nooit schaatsen!Bedankt voor je leuke ideeen!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!