Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

donderdag 5 januari 2012

vakantie en opruimen

Nog weinig geknutseld momenteel. Na de kerstmarkt waar ik 22 dec. stond is het er niet meer van gekomen. Deels omdat ik zelf niet fit was, deels omdat er ook even lekker geluierd werd hier.
Maar mijn zoldertje is wel weer netjes ingericht, gelukkig maar want al gauw was er een kennis die voor een cadeau wat wilde uitzoeken. Superleuk, als mensen iets kopen wat jij hebt gemaakt en dat ze dat ook leuk vinden! Inmiddels hebben we een heleboel opgeruimd op zolder! Gisteren een hele dag bezig geweest met alle duplo uit te zoeken en op Mp te zetten!
Verder is het momenteel elke dag heerlijk uitslapen, beetje kalm aan doen, wat in huis doen, even een bakkie doen bij vriendin met hersenschudding en zo kabbelen we lekker de vakantie door.
Vorige week heb ik wel allerlei nieuwe dingen gekocht en daar ga ik komende tijd weer mee aan de slag. Tenslotte komt de tuinfair er straks aan die we organiseren en moeten er wel wat voorjaarsdecoraties klaar zijn. Het was zomaar een idee, een fair in eigen tuin! En de reacties waren zo positief her en der ! Wel was ik van plan met meerdere mensen er te staan, zodat er ook meer variatie zou zijn . Judith was direct enthousiast en Miranda van 't Schuurtje eveneens. Daarnaast komt Jennita nog staan, met ook hele mooie creaties! Dus een goede mengeling in woondecoraties, kaarten, brocante en allerlei leuke hebbedingen voor huis en hof! Tzt meer op mijn eigen site.
Nog een paar dagen vakantie en dan weer lekker aan de slag! het weer is toch niet winters, dan maar lekker met de voorjaarszaken aan de slag!
Fijne avond!

Groet, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je prachtige blog !!!Het ziet er echt al heel mooi uit !!!!ik wens je heel veel blogplezier !!!!
    Je creaties heb ik ook al even goed bekeken op je zolder en ook mijn complimenten hoor..... PRACHTIG !!!
    Ik heb mij als volger bij jou aangemeld en ik hoop dat je ook mijn blog gaat volgen zodat ik je berichten die jij plaatst ook direct zie op mijn
    site-bar...
    Nog een fijne dag en lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe blog. Ziet er gezellig uit en ik ga je volgen hoor!
    Heel veel blogplezier!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het gelukt met het weergeven van de te volgen blogs? Leuk om alvast wat reclame te maken voor de tuinfair, ik zal er ter zijner tijd ook over bloggen. Op mijn blog zet ik even een linkje naar jouw blog; beetje reclame is altijd goed ;))

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!