Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 29 januari 2012

Love makes a house a home......




Deze keer weinig woorden.....
productief geweest voor mijn site:









Dit weekend deze grote lantaarn helemaal afgemaakt.......ik was er al een tijdje mee bezig maar nu is hij echt af!
Meestal als ik eraan begin, heb ik nog geen idee wat het gaat worden. Het ontstaat eigenlijk langzamerhand..... zo laat ik hem maar!

Fijne dag en nieuwe week gewenst!
Jacqueline




11 opmerkingen:

  1. Je lantaarn is prachtig geworden.
    Mooi met de tekst erop ennuh....ook
    je header is erg mooi en past goed bij je blog.
    Fijne zondag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er prachtig uit dus meer er niet aan doen hoor ...fijne zondag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi resultaat nadat het langzaam tot stand gekomen is. Leuk is dat he, als iets langzaam groeit.
    Geniet ervan.

    Fijne avond,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer heel leuk geworden.!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden, zit je wel eens stil ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De lantaarn is prachtig geworden met de tekst erop!! Heel leuk gedaan!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die heb ik ook....Love makes a house a home......
    Leuk idee op een lantaarn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je meedoet aan de give-away! Zo kom ik nu ook hier op jouw leuke blog terecht en ga je ook meteen volgen hoor.
    Hoe ik het doe? Ik weet het zelf niet, ik verwonder me nog elke dag over de vele volgers en al jullie leuke reacties. Bloggen is voor mij onmisbaar geworden!
    Heel fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie lantaarn heb je en een prachtige blog. Ik ben meteen je volger geworden.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!