Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

zondag 22 januari 2012

Kleintje kunst...

Oudste kwam afgelopen week thuis met een zelfgemaakt kunstwerkje....
Het had hem heel wat moeite (en frustratie) gekost want knutselen is echt niet zijn grootste hobby! Maar uiteindelijk is het hem gelukt dit beestje te fabriceren. Ik vond hem direct schattig of eigenlijk is  aandoenlijk het juiste woord, alsof hij net op zijn pootjes kon staan. Mooi voor een prachtig prentenboek verhaal.....(wie weet)

En al is geel niet zo mijn kleur:
We hebben hem een ereplaatsje op de tafel tussen de voorjaarsbloeiers gegeven....ook een stukje kunst want wat zijn ze bijzonder van dichtbij! En daar kon geen wind en regen van vandaag tegen op!



Klein wiebelstaartje....

Kunst of echte kunst?


Groetjes, Jacqueline

Ps: leuk dat er weer nieuwe volgers zijn! Welkom, fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden!

13 opmerkingen:

  1. Echte kunst natuurlijk.
    Prachtig werkstuk toch en zo uniek....ik zou er super zuinig op zijn.
    Geniet er maar van hoor.
    Fijne avond, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jazeker is dit echte kunst, het heeft er een stukje van zichzelf in gelegd, superleuk!!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte knutsel kunsten! Kleurt toch mooi bij de bloemetjes!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je op mijn blog was! Hier is het ook gezellig! Ik ben helemaal getriggerd door jouw zolderkamertje met al dat moois! I will follow! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem geweldig. En ik zie z'n koppie al zwoegen en zweten
    op iets wat niet helemaal zijn ding is. Hij heeft het er prachtig vanaf gebracht!!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi!!

    bedankt voor je berichtje! Jouw Blog ziet er zeer sfeervol uit en je hebt er aan mij weer een nieuwe volger bij hoor! Het kan soms even duren voor mensen je weten te vinden; er zijn ook zó ontzettend veel Blogs op het net!! Ik denk dat we elkaar gewoon allemaal wat meer moeten promoten want Gerry (Merel-Viool) heeft dat voor mij gedaan en dat werkt als een trein!!
    Ik zal vanaf nu elke week een Blog met weinig volgers noemen op mijn Blog, in de hoop dat we elkaar zo allemaal weten te vinden!

    Fijne week!
    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacqueline,

    Wat leuk heeft Sytse dat gemaakt, ondanks dat het zijn ding niet is!! Leuk dat het een mooi plaatsje in huis gekregen heeft!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kinderkunst verdient altijd een prominent plaatje!! ( ondanks de soms wat "heftige"kleuren in ons interieur....;)) Leuk dat je bent gaan volgen! Ik sluit me aan bij jouw volgers.. leuke blog heb je!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha...ik vind hem prachtig!! Het lijkt wel een beestje uit een boek van Fiep Westendorp!! Enne....zulke beesten vind je ook in musea met beroemde namen erop...en een prijskaartje waar je U tegen zegt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echte kunst hoor. Hij heeft het supermooi gedaan.
    Heb je blog even bekeken en ik ga je volgen hoor. Misschien vind je het leuk om ook eens bij mij te neuzen. Ik ben ook nieuw in blogland.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit zijn toch echte kunstwerken, zo mooi.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een echt kunstwerk en zo leuk gemaakt, hij verdient een echte ereplaats. Je hebt een prachtige blog en ik ga je volgen.......lieve groet Marjon (MJ-House)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dank je wel dat je volger bij mij bent geworden! Leuk, ik ga jou ook direct volgen. Jouw profielomschrijving zou de mijne kunnen zijn, alleen de leeftijden van de zoons wissel ik dan in voor 6 en bijna 4. Ik ben ook Parttime juf in groep 4/5.
    grappig he! Je blog vind ik erg mooi en spreekt me aan........
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!