Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

dinsdag 3 januari 2012

een nieuw jaar..nieuwe naam!


Iedereen eerst de beste wensen voor een goed, gezond en creatief 2012!
Nieuw jaar......nieuwe naam?
Eerlijk gezegd bedacht ik de goede naam pas nadat ik gezelligathome had vastgezet. Tja...soms komen de juiste idee├źn wat later! Ik heb er lang over nagedacht of ik het wel zou veranderen maar besloten het toch te doen. Ik ben nog niet zo lang bezig en als ik wat wil moet ik het nu doen. Dus binnenkort nieuwe labels en visitekaartjes. Maar ach, ik heb een handige ICT-man dus wordt het zo geregeld dat je automatisch op mijn site komt als je het oude adres gebruikt.
Ik ben er blij mee, dit voelt echt goed. Lekker kort, een beetje stoer  en makkelijker in het gehoor. Ben benieuwd wat de reacties zijn! 

Tja, verder  heerlijk vakantie dus niet veel gepost op mijn blog.
Maar niet stilgezeten! Na de gezellige kerstdagen en oud en nieuwjaarswisseling (ondanks het  trieste herfstweer) ben ik  heerlijk op stap geweest voor allerlei nieuwe spulletjes voor mijn "winkeltje"! En heb alweer allerlei idee├źn! Binnenkort ga ik er mee aan de gang en zodra er wat klaar is komt het op de site natuurlijk.
En verder ben ik bij 
Judith geweest en hebben we een datum kunnen prikken voor onze lente- en tuinfair! 21 april wordt het. En nu maar duimen voor mooi weer!
We staan er niet alleen, we hebben nog 2 andere mensen bereid gevonden te komen met hun spulletjes, en het gaat echt leuk worden! We zijn allemaal superenthousiast en binnenkort komt er meer info. Maar wel handig om de datum vast te noteren! Welkom!

Thuis inmiddels alle kerstspullen opgeruimd. Best kaal maar ook wel weer fijn. Ik had wat nieuwe dingen gekocht en die staan nu mooi te wezen in de kamer. En kaarsen brengen altijd sfeer dus die worden hier ook veelvuldig gebruikt!
ook al is het weer dan niet winters, gezellig is het thuis wel!

3 opmerkingen:

  1. Leuk zijn die huisjes!! En ook die potjes zijn geweldig met die cijfers! Ze zullen vast mooi staan in je huis. Ik kom ze binnenkort bewonderen.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline, Wat leuk dat je ook met een blog bent begonnen! Ik zal je gaan volgen!!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je toch 'echt' bent gaan bloggen! Ik heb mij inmiddels als volger aangemeld, zo blijf ik op de hoogte ;) Mocht je nog weer over de tuinfair bloggen, dan mag je ook gerust een linkje plaatsen naar mijn blog!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!