Label-24

Welkom op mijn blog: wonen, creatief, landelijk en stoer...

vrijdag 20 januari 2012

Achter de schermen.....


Al heel lang op het oog gehad......

meerdere keren bij langs gelopen.....
zal ik wel of zal ik niet....



Uiteindelijk kon ik deze droom toch niet weerstaan.....en wat een gelukje...in de aanbieding!


Tja...toen kon ik hem natuurlijk niet meer laten staan!
Dit prachtige wit houten kamerscherm....mooi met tekst en tekens in het grijs! Thuis gauw even gedecoreerd met wat harten en hangers....Ja, helemaal goed!
Maar......ik had er al heel lang een ander plan mee: ik wilde hem graag gebruiken om er mijn handgemaakte creaties aan te hangen ...mooi op mijn zolder (mijn werkkamertje), handig mee te nemen als ik nog eens op een markt o.i.d. sta, en straks in april op mijn tuinfair ook helemaal in stijl!
Maar nu...nu staat hij eerst lekker te pronken op mijn zolder, met inderdaad het nodige eraan!
Leuke binnenkomer! Ik ben er echt superblij mee!
Reden te meer voor een extra klimpartijtje (hijg hijg) naar de zolder....nog goed voor de conditie ook!





Fijn weekend!
Jacqueline



12 opmerkingen:

  1. Een prachtig scherm, Jaqueline. En al helemaal versierd. Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent, zeker nadat je eerst hebt getwijfeld..
    Geniet er heel erg van.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kamerscherm! Kun je inderdaad mooi alles ophangen!

    Fijn weekend! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Jacq. nou dat is nog eens een mazzeltje zeg!! Ik vind hem helemaal top. En idd erg leuk om je eigen dingetjes aan op te hangen! Hier krijg je zeker geen spijt van. Fijn weekend en lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk!! en inderdaad heel handig én leuk op een fair!

    fijn weekend!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat 'n super mooi kamerscherm...en wat kun je hier veel zelfmaak dingentjesm aan ophangen.
    Staat echt uitnodigend!!!~
    Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dol op luiken en zo is hij helemaal leuk.
    Mooi en functioneel ik vind hem prachtig.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag dat je je als volgster bij mij had aangemeld en heb met heel veel plezier je blog en website bekeken, je maakt echt hele leuke dingetjes. Ik heb me dus ook als volger aangemeld want ik heb al wat leuke ideetjes bij je opgedaan. Jouw tuinfair lijkt me leuk om te bezoeken maar ik weet niet in welk deel van nederland jij je bevindt, hopelijk niet te ver van mijn woonplaats. Het lijkt me leuk al je spulletjes en die van Judith en Miranda "live" te mogen aanschouwen.

    Tot blogs!
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je kamerscherm al bij je thuis bewonderd gisteren! Prachtig en het staat erg leuk met je handgemaakte creaties eraan!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie nieuwe aanwinst, daar ga je veel plezier van hebben!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Jacqueline, daar ben ik dan ein-de-lijk!! Ik ga je volgen hoor en ik zal je zeker binnenkort weer eens mailen, zodat we gezellig kunnen bijpraten.
    Je kamerscherm is prachtig en nog handig ook voor alles wat je ermee gaat doen. (en nog goed voor je conditie bovendien haha).
    Ik ga ook nog even in je webshoppie kijken.
    Fijne dag vandaag!
    lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor al jullie leuke reacties! Ik heb er inderdaad al veel plezier van en het staat erg mooi op mijn zolder!En die tuinfair is in Hardenberg dus maar daar kom ik tzt nog op terug hoor! Maar natuurlijk alvast welkom allemaal!
    En voor de enthousiaste reacties op mijn site ook heel veel dank! Daar is het tenslotte allemaal mee begonnen en het is zo leuk dat anderen waarderen wat je zelf leuk vindt om te maken! Had ik een jaar geleden ook niet gedacht! Stimuleert me alleen maar om door te gaan met de creatieve kant van het wonen!
    Daarentegen geniet ik net zo veel van al jullie blogs! Wat een inspiratie allemaal!
    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze graag!